Tvättdag!

Igår fick jag massage av Daniels mamma, helt underbart, men måste få en behandling för mitt snea bäcken, har fruktansvärt ont ofta i högersida, så det ska vi försöka rätta till.
For hem och vilade lite sen hämtade jag Millan, lagade mat sen kom Daniel. Myys....
Kollade på Hancock, den va rätt bra.
Idag är det tvättdag, tvättar allt jag har, kommer hålla på heela dage.. Skönt när det är klart!
Mår inge vidare idag, har sjukt ont i magen, började i går kväll, tack Daniel för att du är så himla go...
Försökt få tag på mvc men det finns ingen teltid förren på tisdag =(  Fan fan...
Nu ligger jag o Asta i soffa och myser, ska snart ut i tvättstugan igen!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Var den bra? den vill jag också se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0