Utkast: TUNG dag ...

TUNG dag idag, känns jätte jobbigt =(  VILL INTE:.... VILL INTE.....
Men hittade en lista på Janes blogg :P


25 frågor om dig själv.

Röker du ? Ja
Snusar du ? Nej
Skolkar du ? Från vad?
Gör du frukosten själv ? Japp oftast, men ibland hjälp av Daniel
Har du suttit i rätten ? Japp
Har du slagit ner någon ? Mmm  :$
Har du pussat någon av samma kön ? Ja
Har du varit på strippklubb ? Nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Stoppar papper i näsan
När grät du senast ? Idag typ =(
Vem kan du prata om allt med ? Mamma
Har du solglasögon ? Ja
Skriv en mening på engelska ? a sentence in english :P

Vem pussade du senast ? Asta
Vem kramade du senast ?  Rebecca
Vad är din högsta önskan just nu ? Att min hemlighet går i uppfyllelse ;)  Och att allt vänder snart!!
Vad heter den hårspray du använder? Proffs
Vem gillar du ? Mina underbara som alltid finns här för mig!
Mina nära som förtjänar det

Vilken färg har du på tröjan du har på dig ?Turkos
Har du string på dig just nu ? Ja
Känner du någon som heter Niklas ? Nja
Har du bärbar data ? Ja
Är du blyg ? Ibland
Vad tänker du på just nu ? Att jag snart ska på möte och sen göra det sista på mitt jobb =(

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? mage & ben och armar :P
Bruna,blå eller gröna ögon ? Beror på personen i övrigt
Långt eller kort hår ? Kort
Charmig eller rolig ? Både och
Röker eller snusar ?Röka
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Ögonen tror jag
Hur stor betydelse har kläderna ? Mkt stor
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Som vän JA, som annat NEJ
Gillar någon annan dig just nu ? Ja det  tror jag

HAR DU


Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Ja
Varit med om en bilolycka ? Nje liten avkörning i diket
Klättrat på berg ? Hmm, typ, gick uppför Suljätten för måånga år sen.

ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Fryser hellre än svettas, men föredrar sommar före vinter
Blått eller rött ? Blått tror jag
Regn eller snö ? Måste nog säga snö där..
Ull eller bomull ? Bomull, ull sticks :S
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? VÅRt
Historia eller vetenskap ? Hmm ingen aning, historia tror jag
Matte eller engelska ? Engelska


ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Japp tyvärr
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Tycker om Something More med Sugarland, Urskön låt
Hur är vädret just nu ? Kvällning, mulet.
Vart skulle du vilja åka ? Brasilien, Maldiverna, Thailand och Las Vegas
Vill du ha barn ? Har två, är ganska nöjd ;)
Isf vad skulle dom heta ? Dom har redan sina namn

SENASTE SOM DU

Träffade ? Daniel
Pratade i telefon med ? Daniel
Sov tillsammans med ? Daniel


Lite onödigt vetande ;)
Nu ska jag fara på möte o sen blir det jobbigt =(

Orkar inte blogga mer...

Blir iaf en mysig kväll med min ÄLSKADE syster  som är här och hälsar på...
Också resten av co ;)   Och Spelkväll och Tacos
Saknat dig otroligt!



Oj hade inte publicerat det utan lagt det som utkast såg jag nu...




Kommentarer
Postat av: Daniel

Kläder stor betydelse hmmm....måste köpa massa snyggt nurå...

2008-08-29 @ 22:20:32
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Daniel

Meeh... Du har ju massa snyggt ju.

Men vi ska ta en shopping dag tillsammans du och jag, behöver lite jag med ;)

Puss

2008-08-29 @ 22:34:22
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0