Dagen D

I morgon är dagen med stort D.
Dags för operation kronor!  Är jätte orolig och nervös, men har ju väntat på den här dagen i så pass många år.
Har haft en jäkla tandvärk i en kindtand, så jag ringde min tandläkare idag och dom skulle laga den åt mig i morgon innan dom börjar med framtänderna *Skönt*  Vill ju inte ha tandvärk hela jul och nyår, hade sjukt ont inatt =(
Så jag skulle komma runt 07 istället för 07.40.
Ska ju egentligen jobba i helgen, men jag har avsagt mig det, känner att detta är så pass stort för mig och jag kommer ha väldigt ont i munnen. Men vet inte än hur det löst sig, för det verkar inte vara nån som kan jobba för mig, men hemma det tänker jag iaf vara. Jag har inte tagit ledigt nånting, jag har varit sjuk, men inte bara tagit ledigt för att vara hemma så jag tycker gott och väl att jag kan vara hemma med gott samvete...
Ska in till chefen i morgonbitti innan tandläkaren. kommer att bli riktigt stressigt... men men..

Har stressat som en gnu idag. :S
Helt färdig nu är jag.
Va in på OnOff med min kamera då den börjat beiga sig på alla olika vis, men självklart så funkade den utmärkt inne i butiken *morr*  Har även letat som en tok efter laddaren. Hittade den i en påse i barnens rum...
Har laddat den ett tag nu, men gick ändå inte att knäppa nått kort.. Suck, bra tid att säga upp sig på =(
Har fått beslut från akassan nu, gjorde mig då inte ett dugg gladare. fick väldigt låg ersättning, trodde på mer än de dubbla, men men...  Tur man fick jobb iaf så man slipper dom jävlarna i fortsättningen...
Annars har jag bara myst med kidsen... 
Vi klädde granen igår, Den blev såå fiiin... Skulle ju knäppa kort igår, men den funkade ju inte som sagt, Trist =(
Sen kommer dom till mig på tisdag igen. Kommer att bli en urmysig jul känner jag.
Ska bli underbart att få fira med mina älsklingar, förra året va en pina =( 
Förstår verkligen inte dom som inte vill ha sina barn på jul.. Julen är barnens dag!
Se deras lyckliga ögon dela deras glädje...
Vi har varannat år, för vi båda vill ju ha barnen, men man kan ju inte dela dom...
Men i år är det MITT år med älsklingarna, ska ta varavarenda sekund!!!  ♥

Just nu sitter jag bara rakt upp och ner och gör inget förutom kladdar här lite. Skönt.
Har lite klappar kvar att slå in, får se om jag orkar ikväll eller som jag går och lägger mig, men jag kommer ha vääldigt svårt att somna känner jag... För mycket tankar i systemet just nu...



Nervöööööööööööööös





Wish Me Luck






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till med tänderna Johanna! Kram

2008-12-18 @ 21:51:00
Postat av: Veronica

Hej hej.



Stort lycka till, de kommer bli bra dedär =)



Trist med kameran, hoppas de löser sig, man kan ju inte vara utan kamera på julen heller ;-)



Ta hand om dej kramar

2008-12-19 @ 01:29:12
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: sara

Hur gick det med gaddarna?

kram

2008-12-23 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0