Dan före...

I morgon är det Julafton, kan inte fatta det. Tiden har gått så fort!
Köpte det sista idag, följde med Frida, Pontus och Linnéa.
Sen hem en sväng och sen ut en sväng med mamma m familj.

Mina älskade hämtade jag runt 17.00.
Dom tyckte det va mysigt att komma hem. Kul =)
Dom hade lite svårt att somna, Kevin väldigt svårt, men slockna till slut!
Har tillbringat kvällen till att städa och slagit in dom sista klapparna.
Ont som tusan i ryggen...
Mamma och co kommer i morgon runt 13.00.
Känner att det kommer bli en grymt mysig jul med mina ♥
Men tänker på min kära pappa som är så sjuk =(
Hoppas att du blir frisk fort.  Miss You ♥

Här kommer lite bilder

Nu är det Jul då Får man äta godis ;)





Asta vaktar klapparna




Nu blir det parkera i soffan, ont i min kropp...



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lilla godiskålen ;P

2008-12-23 @ 22:48:57
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Annika

God Jul Johanna, Kevin Å Emilia !!

KRAM

2008-12-24 @ 00:16:38
Postat av: Bella

God Jul!

2008-12-24 @ 10:28:41
URL: http://fnorfen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej mina Älsklingar !!!!

Hoppas ni får en lugn och skön jul.

Önskar jag kunde vara med er idag.....

Tänker på er.. krama barnen från mej !!

Älskar er alla.

Pappa

2008-12-24 @ 13:16:47
Postat av: Veronica

Önskar er oxå en god jul, hoppas dagen varit toppen, de har den varit för oss.



Kram

2008-12-25 @ 00:11:04
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0