Jävla tankar....

Fy va less jag e...
Känner mig riktigt tragisk.

Jag ville aldrig att det skulle bli såhär... men ibland och ofta blir det inte som man tänkt sig...
Jag ville.. Åhh så jag ville... Men jag kan inte måla himlen rosa.. Hur mycket jag än skulle vilja.
Jag saknar, tänker och även mycket tårar som faller.. Men tiden läker alla sår.. Eller hur?
Vi hade såå många planer... Men jag kan inte "skita" i alla våra problem och sudda ut dom och tänka att allt ordnar sig, det är för mycket som står på spel.
Du kommer alltid att ha en mycket speciell plats i mitt hjärta, det vet du.
Men vi vet båda hur saker och ting är..
Allt slutar inte som i sagorna.. inte den här gången iallafall... Och det gör Ont....
Livet tog en annorlunda väg än den jag tänkt mig, jag skaffade mig en fru! =)


Nä nu ska jag umgås med frugan hon får mig att må sååå mycket bättre =)

Jag som sa att jag inte skulle skriva nått om mitt privatliv.. Men nu vet ni...


Detta hittade jag i bloggen, satt i lördags och skrev lite. trodde det försvunnit iom att internet sa upp sig helt och hållet.


Har fixat nytt internet nu, jag kan verkligen inte vara utan...

Jag är väldigt nervös inför morrondagen, har gått lite som en zombie ibland och haft tusen och en funderingar i skallen...
Jag ska påbörja något som jag väntat på i mååånga år.
Nämligen fixa mina tänder sen hästolyckan -90.
Har väntat så fruktansvärt läänge på att något ska hända, Dom har lovat mig i så många år att dom ska fixa till detta, men jag har väntat år in och år ut... Haft mycket mardrömmar om det här och om mina "provisoriska" skit framtänder som ser allt annat än okej ut...
Och ÄNTLIGEN, Men nu när det väl är dags känner jag mig så liten och rädd... Jag mår illa...
Jag kan inte räkna alla ggr jag legat i den där vidriga stolen, så mycket tårar över denna olycka, jag va ju bara 7 år när det hände.
Min Mamma ska följa med mig ♥

Så i morron är det operation nya kronor som ska sättas in, eller först provisoriska innan dom riktiga ska in.
Guud va skakis jag känner mig, jag ska ju vara jätte glad.. men det kommer väl efteråt.
Ska vara ledig i morron för det kommer ta hela förmiddagen. Och jag kommer nog inte att vara i form efteråt.
Hade ju mina önskemål om att få vara nersövd. Men men... Sist då jag va på Oral protetik på sjukhuset så lovade dom mig det, för jag kände att jag inte skulle kunna klara av det, för då skulle dom skära en massa i tandköttet samt slipa ner en massa, då fick jag ett piller (lugnande) blev helt vansinnig och svor åt alla där och bad dom fara åt h*lvete... Dom hade verkligen lovat... Och jag är ju tyvärr inte den som sitter snällt som en mus....


Nä nu ska jag glo på tv eller nått...

Tack Frida för ikväll... ♥


Ja juust.. en bild på mitt lilla hjärta som gjorde sig illa förr förra söndagen =(



Det har läkt jätte fint =)

Va ju på Dollar i söndags, vem stötte man på då =) Min underbara Syster och vackra Elli. KUL.
Ska åka dit och hälsa på nån dag, Hugo blir ju stoora killen snart också =)


Over And Out




Nu sitter min andra kära syster på planet till Thailand... Gissa om nån är liiite avis ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Håller tummarna att det går bra för dig med tänderfixandet!

Kram

2008-12-02 @ 21:40:38
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Hallå vännen, hoppas att det går bra med "tandlagningen", tur du har mamsen som kan följa med dig. Ja huvva den dagen då det hände glömmer man nog inte i första taget.

Ha det bra, å tänk på ditt nya fina leende när du pinas i stolen.

Kramis Maria

2008-12-03 @ 09:25:00
Postat av: Veronica

Hej gumman.



Då är vi två som inte mår sådär 100, men på nåt vis löser de sig alltid till de bästa men kan ju bara se till att man själv ska få må bra, sen finns de alltid folk som sårar en men man får tänka att motgångarna gör oss starkare.

De kommer ju nåt positivt ur de här, svårt för oss att se de nu men jag tror absolut de kommer bli bra i slutändan.



Styrkekramar till dej.

2008-12-03 @ 09:42:12
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förlåt lilla gumman att jag inte kunde följa dig, men kroppen ville inte de jag ville, sov till halv tio.....

Lycka till idag mitt hjärta.

2008-12-03 @ 10:04:48
Postat av: Jajjan

Hehe, jo han kan vara ett charmtroll när han vill:)

Kul att våra syskon fyller år på samma dag!

Med mig är det fint, arbetslös och uttråkad;)

hur är det med dig?!:O

Kikar in lite då och då för å se om du har skrivit något,

kram!

Postat av: Linnea

Hej älskade gumman!

Tänker på dej.

Kramar i massor

//Linnika

2008-12-06 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0