Luciafirande

Idag har det vart luciafirande på dagis, dom va så himla duktiga och fiina =)
Sen när dom sjungit va det fika. Jätte mysigt!

Lite pics




    

Bild från pepparkaksbaket



Men blev mest att mina kids käkade deg och mjöl :S




Lite bilder från ikväll då mamsen kom hit



Emilia & Momma, mössa mamma gjort åt mig, men Emilia snodde den istället



Cocosbollar är gott, tycker båda kevin & Asta



Sweetnoose




Kevin tyckte att Asta också skulle se ut som en pepparkaks "gubbe"



Hihi


Och till sist en bild på Millan & Asta





Ser nu att det är galen tid på korten måste ställa in rätt tid...
Annars gör jag inte så mycket, orkeslös och matt.

Julen närmar sig med stormsteg och det med blandade känslor..
Har köpt klappar klart till barnen snart, det känns skönt.
Men än har jag kvar att shoppa...

Just ja, köpte ju dukar och grejjer, slänger upp en bild på mitt köksbord.
Dock mörk och suddig, men men...




Har hittat mitt köksbord... Skitsnyggt, det SKA jag ha, bara jag kan få mina pengar som jag väntar på.
Har dessutom spanat eller rättare sagt provat en massa gånger, hängt undan & provat igen.. ett Sinisalo ställ som jag VILL ha =(  Men det va liite dyrt så jag vet inte hur jag ska bära mig åt riktigt. Men det va det snyggaste ställ jag någonsin sett =(
Har ju ett reima, men det är så sjukt stort så det har jag ingen nytta av...
Får se vad som händer och sker...

Mår fortfarande inte bra, Låångt ifrån.. Varför ska allt vara så svårt?

Förlåt... DU kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.. Ville aldrig att det skulle bli såhär.
Men känns oerhört skönt att vi kan prata med varandra...
Den störstaste bamsekramen till dig my precious.....


Nu blir det lägga sig i sängen och kolla på tv eller en film. Orkar inte sitta vid datan mer....

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Jane

men ofta fira lucia ute då?

Haha jobbigt me dessa kläder utanpå ytterkläderna??

Men du söta bilder, fan va Emilia växer !

Hon e ju en liten tjej nuuuu! hihi.

Kram på er

2008-12-12 @ 23:30:03
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jajjan

vilka sötingar du har!

Postat av: Veronica

Hej hej.



Nä att julen närmar sig med stormsteg känns lite konstigt, de har gått så fort.

Synd bara att den här julen inte kommer bli som man tänkt sig, men de e ju tur vi har barn, tack vare dom man orkar på nåt vis.

Hoppas du mår bättre snart.

Tänker på dej.



Kram

2008-12-16 @ 00:19:56
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så söta mina älsklingar är ;) Puss

2008-12-16 @ 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0