Över

Så va julen över..
Har haft en underbar jul med mina nära.
Mycket julkpallar blev det =)


Mina älsklingar



Fröken



Glada barn



Kevins paket han spanat in heela dagen =)



Emilia i sin badräkt hon fick av moster m fam. Älskade den =)



Millan



Pappersbad =)



Emilias sänghimmel hon fick av momma



Kortspel & en massa gott till =)



En glad men trött mamma



Skip-Bo



Sonen




Blev huur mycket kort som helst från julen =)

Just nu väntar jag på att Jane & André ska komma ♥
Guud så jag läängtar. Känns som en evighet sen sist.

Kvällen blir lugn, ska jobba i morgon.

Juldagen va ju en dag för sig... 
Tack för den...   Ni är ju helt otroliga...
Kontakta mig aldrig igen... Nån av er!!!


Men hade iaf jättekul innan jag träffade Er!



Over And Out...






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilket berg av julklappar!!! Hade du köpt uppp alla affärer? :) Kram

2008-12-27 @ 16:11:53
Postat av: Johanna

Haha.. Jo blev sjukt mycket =)

Ska du hitta på ikväll då?

Kram

2008-12-27 @ 16:13:03
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vet inte alls vad som händer! Det är ju lördag!!! :)

2008-12-27 @ 16:28:39
Postat av: Syster

Vad mysigt ni såg ut att ha det! Fin E blev i baddräkten, såg även att K kunde ha byxorna...



Kram

2008-12-27 @ 17:35:48
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för en helt underbar julafon :)

Puss och kram mina älsklingar

2008-12-30 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0