Skit!!!

Hade skrivit långt inlägg och sen när jag sla publicera försvinner allt o jag ska fylla i att jag har en blogg... SUCK!!!!!!
Orka skriva om allt igen....

Tydligen ingen som läser min blogg som vill ge sig tillkänna.. men enligt statistiken så är det ett gäng som är inne dagligen....

Natten va jobbig, Millan grät och kunde inte sova... Till slut drog jag in puffen och la mig bredvid hennes säng och låg och strök henne på ryggen nästan hela natten. helt slut har jag varit idag..
När jag vaknade vid 05 så gick ja o la mig i min säng, då låg Kevin där... Hade inte ens hört att han gått dit.. Sen vakna jag av att det va tänt i nästan hela lägenheten, då hade kevin kilat upp och gjort O'boy... Såg inge vidare gott ut, men de tyckte tydligen han :P
Va inte i form på jobbet, trött som en jag vet inte vad, blev bjuden på luch av Darling, sen åkte jag hem till mamma, där somnade jag sittandes i soffan, snacka om trött.. Ha Ha.. Sen for jag förbi D på jobbet och rökte lite sen for jag tillbaka till jobbet, så nu får jag sovmorron i morrn en stund, men Millan lär ju vara klarvaken tidigt =S
Har städat som en tok, och ändå syns det inte... Fattar inte vad man har alla prylar till??? Har så mkt "skräp" fattar inte varför de ska vara så svårt att slänga och rensa bort ALLT man inte använder.........???

Chattade med A igår, det va läängesen, paff jag blev, känns skönt!

Nä nu ska jag gå och kolla på "Bompa" med min älskade dotter, sen kommer mest troligt D.

Nu ska vi se om de går att publicera.. annars skiter jag i att skriva ett inlägg idag...

***LOVE***

Kommentarer
Postat av: Jane

ja men jag läser ju, det vet du ;)

2008-02-18 @ 22:19:45
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag läser

2008-02-19 @ 12:19:24
Postat av: Sussen

Jag läser oxå.
Hoppas allt e bra med dig, barnen och kärleken.
Kram på dig!

2008-02-21 @ 00:33:01
URL: http://www.sussen.blogg.se
Postat av: Madde

å jag såklart! Vi verkar ha svårt att få tag på varandra:) Får testa att ringa dig lite senare när du kanske inte jobbar! Kram

2008-02-21 @ 13:12:34
Postat av: Sara

Jag läser!! Kram från syster

2008-02-21 @ 20:24:19
URL: http://frokenmamsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0