Uppdatering Helg!

I fredags kom ju som sagt Becca hem, hämtade henne vid stationen och sen for vi hem till mig.
Jag och Daniel åkte till stan, hamnade på förfest hos Fredde och folk från Gällö. Va där en liten stund sen for vi ner på stan, missade armbrytningen =( men vi träffade Heidi & frank utanför. Ingen av oss orkade stå i kö för att komma in. Så drog till O'Learys. Va nykter och körde, kunde väl vart roligare men det va ganska trevligt ändå, träffade några man kände iaf!
Kom hem vid 03 ungefär....   myyyyys.....

I går kom Daniels pappa med familj, dom åkte och skruvade och jag o Anita va hemma med barnen, åkte ner på stan en sväng, lunchade på Donken och sen vart de godisaffärn...
Hade en jätte trevlig dag =)
Sen kom pappa, Kerstin och min Kevin, käkade och surrade....
Sen la vi barnen.
Skulle se på film men som vanligt är vi ju sååå bra på att kolla en hel film ;)  ha ha ha

Idag for vi till pulkabacken här bredvid, kul...
Sen for Daniel och Philip hem, jag slumra till en sväng, trött som tusan e jag, fattar inte varför!
Måste åka på affärn en sväng, usch va det känns jobbigt....
Sen kommer nog D och Ph...  =)

Nu ska jag glo på tv en stund...

Ha de bäst!!!


Skulle vara kul om alla som läser min blogg kunde skriva så man vet vilka som är inne och läser =)


Några bilder från förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0