Uppdatering!

Ursch va dålig man är på att blogga......

Förra helgen åkte jag och Daniel till Bräcke! Alltid lika trevligt!
Sen å lördan åkte vi till stan igen, kom folk hem till Daniel och min goa Linnea hängde med, sen vart de stan och Ständut =)  när dom spelat klart så mötte jag upp Daniel på O´Learys, sen åkte vi hem. Hade en riktigt trevlig kväll, men många puckon finns det därute....
På söndan va det slappa...

I veckan har det vart jobb mest och en massa myyys!!!!
Idag kommer Becca hem, ska hämta hon kl 20.20 på stationen, sen ska hon sitta med barnen så jag och Daniel får åka in till stan och kika en sväng, är ju armbrytning =D Men får se om jag hinner se, det börjar kl 20.00.
Har ju aldrig sett Heidi m familj bryta live, hoppas verkligen man hinner se!
Gå gärna in på denna hemsida och kika lite www.heidiandersson.com
Va i Ensamheten en hel del som barn, Heidi, Torbjörn och Franks mamma är min mammas barndomsvän och dom umgås fortfarande...

Nu ska jag hämta Millsan på dagis!!!


Uppdaterar mera sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0