Vad ska man skriva??

När ska man få bli helt frisk???
Blir galen snart.... Och vartför kan ja inte få träffa en normal läkare? Som man kan göra sig förstådd med och denne med mig? Sjukvården i jämtlandslän är ett skämt... Cykelreparatörer hela jävla bunten!!!

En bra sak har iaf hänt idag... Ä N T L I G E N ! ! ! 
Men va ju mindre trevlig med stor bråk mitt på gågatan.. .aja.. shit happens... Jag säger vad jag tycker nuförtiden  igen och det verkar svida... Men jag håller inte käften längre, tar inge mer skit längre!!!

Helgen som va säger jag bara en sak... ÅNGEST!!! Har inte vart så onykter på vääldigt länge och det känns i kroppen, får en obehagöig känsla i kroppen efter att ja vart för onykter... Annars va det en mysig och rolig helg....
På fredagen satt vi hemma hos Daniel, hans "bror" Fabian och hans flickvän Lene va på besök, Helge, Stefan och "Wolfen" va där också, sen åkte vi in till stan, blev Mark Twain, toklite folk... Sen blev det en taxi hem, med ett stopp på Statoil... Pinsamt vart  det när jag såg att det va Linneas pappa som körde... Tur han e van med fulla och dryyga människor!!! Drack lite vin sen gick Fabian o Lene hem till Daniels lägenher, och Wolfen satte vi i en taxi.....
Sov ända till 13.30 på lördan, hur trötta som helst!
Sen kom Johnny, skjutsade oss på bolaget och sen till Valla till Stefan, blev bjuden på tacos, senare på kvällen kom Yvonne och Selma, kul att träffa Yvonne. sen blev det O'learys, där träffa jag Anna, om ja inte missminner blev det en o annan tår!!! Hon flyttar typ 90 mil ifrån mig i veckan =(   Usch, känns tungt....
Sen for jag o D hem till mig... Myys....
Söndagen va jobbig.... Bakis som fan... Hu Hu

Är allmänt less o matt i hela kroppen.. Vill göra nått kul, åka bort från stan, är så less på dom här väggarna o denna stad... Är sådär rastlös igen, blir sånhär då och då...
Men i veckan kommer en frisör från Stockholm, hon ska fixa mitt hår.. Äntligen säger jag bara... NICE =)
sen kanske det ev blir en trip till Stockholm.. Säger inget mer om det nu, det som sker det sker... Och jag hoppas att det sker snart  ;)


Har fiixat lite kanaler hem, och när jag beställde fick man ha alla kanaler gratis i 2 veckor, bara för att man ska bli sååå sugen på att ha alla.. :P
Kevin och Emilia kollar på Disney Chanel... Den kanalen va bra ;) ha ha ha....



****************************************************************************************************************************
Miss You when you're not here.... Men men... See yaa sooon... Puss my Precious  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0