Sollefteå!!!

Mycket som hänt, tar inte upp det såhär i en offentlig blogg... Ni som vet vet ...

Har iaf världens mysigaste....  Trots allt som hänt så är du så himla underbar! <3
Skönt att ha dig nära... 
Så himla mkt man vill säga och göra...
*** ORÄTTVISA VÄRLD***


I helgen åker vi till Sollefteå, Jag, Emilia, D och Ph. Mysigt...
Kevin är redan där, har vart med moffa hela veckan, kul för dom att få lite tid ihop själva!
Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska gå så vi får packa oss iväg, blir lite sent men de får det bli!




*~Mycket tankar och funderingar i mitt hjärnkontor just nu~*
Tack Madde för att du ALLTID lyssnar och stöttar... Du är en ängel!!!



*All My Love For You My Precious*


Kommentarer
Postat av: Jane

du får ju ringa mig me lite oftare :(

2008-01-19 @ 15:38:27
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja vännen ja lovar...
Har vart så himla mkt med allt.. Ja du vet ju!!!
Bamsekraaam

2008-01-20 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0