....

Faan... Varför kommer allt bara sådär pang bom... samma sak som i Vemdalen -07, det tog två dagar innan jag verkligen fattade.. Visst detta har inget med det att göra, men just de att det tar nån dag innan allt kommer och då kommer det med en REJÄL smäll, Och idag bara kom allt, mer o mer eftersom, och ikväll är det riktigt tungt, vet inte hur mkt jag har gråtit...
Går bara runt runt .... Bäddade rent sängen och då kom allt bara ännu mer och jag fick världens jävla attack....
Men jag förtjänar nog det här...  Men jag tycker verkligen att jag fått mitt... Men tydligen inte... 
Hur mycket ska en och samma människa behöva ta... Jag tycker jag ger allt för mina nära. men det blir alltid såhär på nått vis.. Jag är så sjukt trött och matt..

Men en sak är säker... Jag VET att jag är stark, jag har gått igenom helvete och kommit tillbaka....
Detta är inte ens i närheten.. Men ont i hjärtat gör det iaf...


Är bara så besviken.. Men vad har jag för rätt??? Jag ska nog egentligen bara hålla käften... 

Lyssnat på Give into me med Takida heela dagen, Tack syster för att du fixade den till mig!!!
Älskar dig och saknar dig!


Takida - Give into me            ( den lugna versionen)


Det som är sjuukt jobbigt är spekulationer och alla tankar...

Kan ingen lobotomera mig eller nått??


Updaterar 28/7  kl: 0015

Väntar besök, ska bli sååå himla mysigt att du kommer, har saknat dig otroligt mycket...
Snart är du här...





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var så lite så :D Saknar dig massor!



Mäh, vem fick du besök av? :P

2008-07-28 @ 00:22:28
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0