Lördagen

Tänkte inte blogga överhuvetaget, då denna helg har enbart vart skit egentligen...
Men kanske lärorik? vad vet jag........?
Min Kevin krossa som sin tumme i en husvagnsdörr på fredag eftermiddag och blev  operation... Min älskade underbara prins.. Det gjorde så jävla sjuukt ont i mig.. Se sitt lilla barn i sån smärta önskar jag inte ens min värsta fiende tror jag!!!!
Han va så himla duktig min lilla kille, blev en låång kväll på akuten, men mamma är så stolt över dig mitt lilla hjärta...
Åkte hem... Träffa underbara Pierre.. som jag saknat han!
Åkte till Stråket..
Hem... Mer än så skriver jag inte
Lördag.. Mår piss, drar på stråket, bjuden på lunch av mamsen, blev cider och Ozee. drar hem, dricker mina cider i min lugna ensamhet.... Blev en heel del...
Åker till Yvonne, festar och sen ner på stråket..
Åkte båt hela natten, kom hem 06.00 typ... Så jävla underbart va de.. Tack alla ni underbara och fina människor på båten...
Dansade runt på båten och tom på taket :P  Blev lite frusen.. Hade bara linne o kortkjol, men det va en snäll en som låna ut sin tröja =)
Kom hem till en varm säng, och världens mysigaste sällskap....

Kanske lägge upp lite bilder om jag orkar nån dag!
Skulle ju upp till hammerdal idag, men det va så sjukt varmt i bilen också orkade jag inte, mår inte bra alls... Får kila upp i veckan i stället, för jag måste dit och träna...
Nog för mig... Måste verkligen ha gjort han däruppe nått....


Denna låt lyssnade vi på båten en hel del.. Fastnade i mitt hjärta...
 


Mina sk vänner... Ni är inte mina vänner.. Kommer hädanefter inte krusa nån.. Bara så ni vet...
Är trött på allt falskt...  Behöver inte ER.. Jag klarar mig utmärkt själv....





Tack Madde för att du ALLTID finns för mig, det är INTE många som gör... Du är min bästa vän
                                               ÄLSKAR DIG!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0