Måndag hela dan!

Va jätte trött i morse, har sovit skiit dåligt inatt...
Passade på att putsa en massa fönster på skolan, kommer ha sjukt ont i ryggen i morron, Har hängt mig ut och putsat hela utsidan av korridoren. kommer inte åt mellan fönstrena så det får bli som det blir... Bättre blire iaf!
Vart ju fint o varmt väder där ett tag, passade på att röja lite på uteplatsen, sen ringde mamma och sa att hon kommit hem, drog dit, hade lite ärenden att göra så hon hjälpte mig ;) tack...
Mamma hade fått så fruktansvärt vackra blommor och så fina kort, också hade dom gjort ett kollage på henne... KUL =)
Är så himla glad för mammas skull att hennes dag blev perfekt =)
Sen hämta jag barnen på dagis, dom va ruskigt trötta... stackarna... Postade lite brev sen släppte vi Asta, började regna så vi for hem o laga mat istället.
Har vart lite livat här i kväll, men det gick bra... La Emilia vid 18.40 sen låg jag och mös med Kevin i min säng.
- Mammaaaa
- Aaa
- JAG ääälskar Diiig
Mitt Älskade underbara barn, min Prins Mitt Allt!!!  Mamma ÄLSKAAAR Dig Också <3

Nu sover dom båda två och jag lyssnar på regnsmatter mot fönsterbrädorna och åskan som kommer då och då...
Kanske bästa att stänga ner??
Väntar också på att D & PH ska dyka upp...  Myyysigt!

Kollade på The Happening igår, vet inte vad jag ska säga om den filmen...  Hmm... Sevärd men lite konstig kanske...





                       Vackert



Tycker att det är väldigt farcinerande med Blixtrar och Dunder... Men har STOR respekt för det!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du inte får allt för smärtsam träningsvärk i morgon efter fönsterputsandet!!



Kram

2008-07-14 @ 22:43:57
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0