Slut!

Är helt slut i kropp och själ...
Har inte sovit nått nästan sen torsdags natt...
Somnat runt 06-07 varje natt... Så jävla drygt..
Får inte i mig nått heller... Bara växer i käften på mig...
Men gjorde middag åt barnen, så ja fick låssas äta lite o peta runt, men dom åt som hästar, önskar ja me hade kunnat, för nu börjar det kännas att man verkligen skulle behöva lite energi.
Ska ju jobba i morrn så lite skulle man ha fått i sig, de ska bli skönt att komma hemifrån och bort från allt en stund...
Kevin backade 3ggr och Emilia 2 ggr, blev så himla glad, jag får vara nöjd om dom annars äter en halv portion!!!
Annars har jag inte haft lust till nått idag, diskade upp lite sen helgen, hade fan inte ett enda glas i skåpet...

Tror ni inte att jag vill sluta fundera tror ni att jag tycker det är kul att inte kunna sova inte kunna äta eller vara som en normal människa... Jag kanske överreagerar tycker nån, men då kan ni inte veta hur mycket som hänt i mitt liv dom senaste 5 månaderna, hela mitt liv har vänts upp och ner och jag har tappat sjukt mycket för människor...
Det är den vidrigaste varelsen som går på jorden....
Vet egentligen inte varför jag skriver i bloggen... Men jag måste få ur mig... Dumt kanske, men de skiter jag i just nu...
Funderar på att skaffa en ny blogg... Så man kan koda känsliga inlägg, men orkar inte de nu, och jag står för allt jag skriver och detta är MINA känslor och MINA tankar så passar det inte era ögon så läs en annan blogg...
Har inte fått några elaka kommentarer, men en konstigt men det va inte elakt, men det vet jag vem det är tror jag.. men kanske en tidsfråga...? För de allra flesta bloggar jag läser finns det alltid nån feg sate som ska kommentera, men kan inte stå för sitt tycke, utan postar anonymt.. Konstigt, varför inte stå upp för vad man tycker?
Aja nu halka ja in på nått helt annat, är som gröt i skallen på mig... Ska ta min vän och gå ut och få lite friskluft...


Tack underbara för blomman....





Det här är sanna vänner!!!

Och än en gång, Takida - Give into me... Har gått repeat hemma hos mig mer än ett dygn... Sjukt att jag inte lessnar...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej hej gumman.



Låter inte som du mår något vidare =(

hoppas att du kommer över allt skit och får må bra, jag kommer och hälsar på dej snart =) Då ska vi snacka skit eller hur Hehe



Ta hand om dej i värmen, tänker på dej.



Styrkekramar

2008-07-29 @ 19:27:32
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas verkligen inte att någon skriver nått dumt! Du verkar vara en stark tjej, keep going:)

Det är aldrig kul när något hemskt händer...men på något skruvat sätt så kanske det kan finnas något gott ur det hela..på nått sätt:S

kram!

2008-08-01 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0