Sollefteå?

Vet ingenting just nu, skulle åka till Sollefteå med barnen i morgon. Min farmor fyller 70 år.
MEN, vissa kan verkligen inte bete sig... Förstår inte hur du tänker, men det kommer jag aldrig att göra, ger upp det...
Trodde att vi hade fått det att funka igen, men så fort det blir lite motgång så hugger du som en kobra och får till det att det är mitt fel...  Tragiskt...
Men i detta tänker jag inte ge mig, för nu är det du som gör helt fel...  Punkt slut!


Kul dag... Icke...

Får se om jag åker ändå eller om jag helt enkelt skiter i det, tänker inte låta dig köra över mig mer...



Kommentarer
Postat av: Jane

fan paketen ligger ju här men kommer ingen vart :/

Du får helt enkelt säga till din papi att du måste åka hit och hämta dom i helgen... ;)

vadå det e ju bara 40 mil extraaaaa... komsi komsiiiii, och ta me kidsen !!!! :D:D:D

2008-07-10 @ 14:24:41
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Annika

HejSvejs !!

Jadu, vad ska man göra åt "dom"...?! :-S

Hoppas vi hinner ses nå i helgen :)



KramKram

2008-07-11 @ 15:04:51
Postat av: Rebecca

Uppdatera nu!

2008-07-12 @ 20:58:54
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0