Söndag!

Har egentligen inge ork att blogga nu... Men jag gör det iaf!

Idag for Vi till Alsen, Husdjursdag =)
Trodde Emilia skulle somna på väg dit, men det gjorde hon inte, mellan landa hos Madde & Reppe, underbart dom bor, så vill jag me bo, fast lite närmare stan. Madde hängde med till djurgrejjen. Va mycke folk där =)
Barnen hade jätte kul, klappade en massa djur och körde små tramptraktorer, Kevin fick traktor kort, han vart stolt =)
Barnen va snälla, men Emilia va så himla trött hon sov ju inget alls... Gick till bilen och fikade sen gick vi ner igen, strosa runt, hade verkligen tur med vädret, skönt!
Sen for vi tillbaka hem till Madde, fika lite till och barnen och hunden fick springa av sig lite! 
Sen blev det hemfärd, Emilia slockna i bilen, dum tid att somna, 16.00 nånting...
Lämna av mamma i stan o sen bar det iväg hem, hon vakna till men va så lessen, la henne i sängen medans jag fixa middag till dom, men hon vakna ganska fort igen.
Va lite stökigt men dom satte sig sen och kolla på Pippi på dom sju haven.
Sen va det läggdags, kan säga att jag va otroligt less, dom kunde ju såklart inte somna, Kevin somna ändå ganska bra tillslut, men Emilia va det kämpigt med....
Jag parkerade i soffan o va helt slut..
Sen har jag tränat lite med Asta, går bättre och bättre, förut ville hon bara sätta sig efter man travat runt, men börjar få kläm på det där =) men det blir träna träna och åter träna....

I morron ska Kevin till pappsen...
Och jag ska jobba..
Sen kommer syster in till stan, hon ska hämta sina saker, HU HU HU... Fyfaaan va jobbigt det känns, kommer nog inte kunna somna.. Tycker att det känns SKITJOBBIGT att hon ska flytta, Jag Vill Inte Vill Inte!!!
I morrn kommer tårarna atrt spruta, ingen mening att sätta på sig nå fejs i morrn inte... Ursch... Min Älskade Syster!!

Nä nu kan jag inte skriva mer, tårarna kommer... Faaaaan....  Får tänka att hon bara ska hälsa på ett tag och att hon snart kommer hem igen, visst hon kommer ju hem i slutet på augusti, men hon stannar ju inte =(


Tack Älskade Mor för idag =)


Min dator låter som en vattenpipa :S  hmm... Konstigt

Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis på namnsdagen syster! Kram

2008-07-21 @ 09:30:01
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0