Sooovit!!!

Åhh va jag har sovit gott inatt =)
Har vart en hel del bråk och tjafs om vad går jag inte in på här, mina nära vet vad det handlar om...
Kom som sagt hem i fredags från Sollefteå, hade hur mysigt som helst där, tog med mig mina älsklingar, men Asta stannade hemma med Rebecca, Tack för hundvakten =)
När vi kom fram åkte vi direkt till Risön, där va det full rulle, Pappa, syrran, Thommy och barnen badade, mina slängde av sig kläderna dom med och hoppade i, Emilia är verkligen inte rädd för fan själv.. herregud... Moffa hoppa från kanten, Emilia slänger sig också ut, även fast hon vet att hon knappt bottnar :S 
Sen lekte jag och barnen på lekplatsen, Myyyyys <3 Älskar er så mycket mina underbara barn och syskonbarn!
Åkte hem  till pappa vid 13.00 tiden, gjorde oss iordning o sen for vi vidare till Farmor& Farfar.
Va rätt mycket folk där när vi kom, åt underbart god mat... Hon hade gjort Buffé. Så man åt ju en hel del.
Va ute och lekte med barnen, det är en sån bra lekplats alldeles utanför så det är perfekt.
Jag och pappa satte upp ett gammalt tält åt barnen, såg ut som ett indiantält, det va uppskattat. Dom lekte så himla bra hela kvällen, hände bara en sak under hela tiden vi va där,  lite blomkastning.. men det gick bra, men farfar va ganska arg :S  Kevin slog näsan i gräsmattan också, han och moffa skulle busa, men det gick bra!
Sen packade vi oss hemåt, Kevin va helt slut, somna medans jag höll på att bädda Emilias säng..
Sen när barnen somnat satt vi uppe o spela tv spel, eller pappa, Sara & Thommy spela o jag kolla på :P
La mig o sov sen, sov ganska oroligt, och barnen vakna halv 6... KUL.. Näää =(  Trött som fan va jag...
Åkte hem vid 11 typ, åkte upp till farmor o farfar och sa hejdå till alla...
Det som jag tyckte va jätte tråkigt  va att min kusin inte kunde komma =( det va synd.. hade verkligen sett fram emot att ses.. Men men...
Hemresan gick bra, barnen sov heela vägen hem, va skitväder att köra i, spöregnade ibland så man såg inte ett skit...
Fredagkväll åkte jag och barnen och hyrde film. Sen blev det sitta framför tv:n. Poppa popcorn och mös! Daniel och Ph va med också!
På lördan började vi dagen med en längre promenad, barnen cyklade och jag o Daniel promenerade.. skööönt.
Kevin fick fara till sin pappa vid 11.00.  Och vi for hem till Daniel sen och käkade, Annika ringde och jag fick panik.. Fan bolaget stängde om 10 min typ.. Kasta mig i bilen och jag hann innan de stängde.. For tillbaka till Daniel, sen åkte dom till Bräcke och jag och Emilia åkte hem. Vid halv 6 lämnade jag Emilia hos pappa sin!
Åkte hem fastnade vid datorn en sväng. Sen gick jag över till Jenny, så skönt att sitta och surra. Men vädret e ju inte direkt kul...   Kort sommar i år!
Sen kom Annika, vi satt o surra och rökte som vi gör bäst :P hehe.. Gjorde oss iordning hoppa på bussen in till stan, gick upp till Kuben, trevligt, sen vid 00 gick vi ut, gick ner på Plaza. Va en rolig kväll =)
Kom hem vid 03. Tack för skjutsen =)
Slockna på en gång jag la mig...
Klev upp vid 11.15 typ.  Gick en promenad med Asta... Hon är så himla underbar, min lilla latmask. Hon är lika morrontrött som mig, så vi passar fint i hop =)
Gick ut o kolla om tvättstugan va ledig, va helt säker på att den skulle vara upptagen. är alltid de söndagar, men båda va ledig heela dagen.. Härligt.. Tvättar täcken o sånt! 

Faaan va jag är sugen på Coca Cola... Hade inte tänkt gå på affärn, men jag tror att jag måste det.. Kan behöva en till promenad...  Också måste jag ju erkänna att jag knappt har nå cigg heller :S så en prommis blir det!

Sen kommer D och Ph. Dom är i Bräcke. frågade om jag ville hänga på, men jag kände bara för att vara hemma...
Ska kika på The Happening!


Här kommer lite bilder!  Bara mobilkort..

    

Dom här bilderna är från i onsdags då mamma och Rebecca va på besök, Emilia skulle absolut bada, och jag orkade inte fylla poolen så då tog vi en lekback istället, det va lika uppskattat =) Asta är med också, hon älskar att vara med barnen, ska alltid hålla lite koll =)



         
     

     

    

Mina Älsklingar!
  Syskonkärlek


                                    NI ÄR MITT ALLT!



Kommentarer
Postat av: Jane

iihh vilka söta bilder :D

du jag har haft fullt upp på jobbet idag, inte haft en lugn stund.. men det kanske du fattade :P

du får ringa när du känner för´t, men du... nu e jag ledig i 2 dagar så ring inte för tidigt ;P

2008-07-13 @ 19:16:49
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Annika

Härliga bilder!!! Ni ser ut att ha haft det riktigt mysigt tillsammans!!



Trevlig dag!!!

2008-07-14 @ 10:11:19
URL: http://duracellmamman.blogg.se/
Postat av: Linnea

åhh..vilka sötisar du har..avis



Puss å Kram

=)

2008-07-16 @ 00:40:34
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0