Tungt!!

Jobbade, rengjorde spisar och ugn i hemkunskapen. sen åkte jag till mamma.. Becca skulle komma och hämta sina saker =(
Jag o mamma satt ute o löste korsord och sen kom vi på iden att vi kunde äta surströmming då Becca o Steffe kom ( hon älskar surströmming), så vi åkte och handlade och sen gjorde vi iordning och gick ut, vart precis klara till dom kom!
Dom blev lite paffa att vi skulle äta surströmming. Vi ville göra nått som vi vet Becca gillar  =)
Becca hade med sig Ymer, gick inge vidare mellan han och Asta =( hetta till rejält, måste vara löpet som spökar eller så känner hon att Ymer är vekare så hon ska hävda sig, sånt beteende accpeteras ej, vi åkte iväg till parken och skulle se om det gick bättre om dom fick vara lösa men icke... Gick bra nån gång men sen sluta det alltid med att Asta skulle dänga honom.. TRIST! Men det ska vi ändra på, hoppas att det går bättre nästa gång, men dom ska iaf kunna vara i närheten av varandra, det är vi som ska bestämma att dom inte ska behöva göra upp!

När Rebecca skulle åka brast det, usch va jobbigt det va.. Tårarna bara rann och mamma bröt ihop...
När dom åkt gick vi in en stund, mamma diskade och jag torka tårar... Hua...
Sen följde dom med till torvalla, hämta Emilia och sen for vi hem till mig, Emilia ville bada, så hon fick plaska i en balja, hon blev glad =)
Sen for dom hem. Annika, Pontus och Philip kom förbi, surra lite o rökte!
Har nyss duschat, väntar på att D ska komma, hoppas att han har med sig nån bra film.

Ursch va ont i skallen jag har nu... Får det när det blir jobbigt o när jag gråtit...
Kommer att sakna dig så otroligt mycket min älskade lillasyster. Vem ska jag nu väcka genom att hoppa i sängen?
Och vara sådär muppig som bara jag kan vara med dig...
Ursch ursch ursch... Fan fan fan.. Varför ska du flytta så jävla låångt?????  Vill INTE!!!


                                             ÄLSKAR DIG SYSS!  <3




Önskar Dig All Lycka i ditt nya hem och hoppas att du ska trivas och må bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja med tiden så släpper väll den värsta trotsen, får vi hoppas på! :) Huvva jobbigt när man står nära sina syskon... Men du får åka och hälsa på henne:) Ja men vi kankse syns där! Kram

2008-07-21 @ 21:20:00
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hallå, jorå..de gick bra o jobba..lite segt o jobba från 7-21 bara.. :( läste att din syster skulle flytta.. Hua! va sånt e jobbigt.. syrran min bodde i usa ett år..de va sjukt jobbigt.. visste iofs att hon bara skulle vara där ett år ungefär..men fy så jobbigt ändå! Apropå utgång så vet jag fkatiskt inte.. som de känns just nu,så blire nog inte det.. men jag känner mej själv så pass bra,att det mest troligt kommer bli fäviken nån kväll,eller stråket.. har du planerat nån utgång då?

2008-07-21 @ 22:37:46
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Annika

Kram!!

å, du...vi syns på fredag :)

2008-07-22 @ 02:14:59
Postat av: Linnea

Fan va tråkit att syster din ska flytta...

Ska hon flytta för alltid eller får nåra år??



Kramen..

Förresten ska du te fäviken nå??

Eller bliru kvar i stan??



Vi ska upp iaf..

Sen jobbar ju Mattis nästa vecka så ja vet inte alls va ja ska göra..vore ju kul å gå på stråke nån kväll å kika på folk =)



Kramen ..igen =)

2008-07-22 @ 14:45:54
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag saknar dig som en idiot. :( Det är så tråkigt att inte ha någon att muppa sig med. Men jag flyttar iaf inte till andra sidan jorden..



Älskar dig syster.

2008-07-22 @ 22:39:26
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Jane

naaawww.... :( men ni kommer ju hälsa på varann, eller hon kommer väl iaf komma då och då... så ni kommer ju ses iaf..? :P hehe



måste skicka sakerna snart !!! kanske på fredag då löning kommer :D

2008-07-23 @ 08:43:42
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0