Lördagen!

Nu ska jag skriva lite om lördagen, har haft fullt upp...
Vi firade som sagt min mammas 50 års dag.
Jag åkte in till stan strax efter 10.00 mötte upp Sara utanför mamma, skrev korten o så, sen kom mamma O Rebecca ut, mamma öppnade sina presenter och fick sina blommor, sen for vi till Storsjöbadet. Mamma visste inget förutom att hon skulle ha med sig badkläder =)   När vi skulle betala fick vi veta att relaxen inte hade öppnat än.. Fan. Den vi sett framemot mest ju =( När vi gått in och badat en stund ville vi bubbla, men dom va avstängda, gick inte så bra för oss... Men vi hade riktigt mysigt iaf, jag och Becca åkte rutschkana och sen kom mamma på att hon ville prova =) Så jag och mamma åkte också.
Sen åkte vi ner till badhusparken, åt mjukglass och sen spelade vi minigolf, Becca vann... =)
Sen gick vi upp på stan, glodde på skor.
Sen fick mamma bestämma vart vi skulle äta. Det blev Volos, gotti =)
Tyckte synd om syster, hon hade så ont, fruktansvärd foglossning =( och vi gick ju en himla massa hela dagen plus all simning på badhuset!!

Hade en UNDERBAR dag, tror aldrig vi gjort nått tillsammans bara vi förut.
Det va så himla roligt och mysigt!



Lite pics från Lördagen



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0