Avslutning!

Kom mig iväg till slut..
Men skorna jag köpte va fortfarande för stora... Fattar inte.. Köp INTE skor på Skopunkten... Jävla skit, storlekarna är helt konstiga.. Köpte 37, provade dom, kom hem gick i dom, dom va alldeles för stora, får åka in igen och byta, kommer hem, känns bra, men efter en lite stund är dom på tokförstora dom med.. Vafan ska jag ha stl 35 eller??
Avslutningen i skolan va hur fin som helst... Det är nått speciellt med skolavslutningar, då känner man riktigt att det verkligen är sommar. Trots att det inte känns om det med tanke på kylan ute..
Sen blev det stappla ner till Brunkullan, god mat och roligt sällskap =)
Blev Barbequestek och bakad potatis och en hel del cider.. Mums
Sen gick vi hem till Sofie.. Hon hade köpt massa gott =)
Hade en rolig kväll, sen vid halv 2 kom Sofie & Karin på att vi 3 skulle gå ner på Plaza, resten stanna kvar i lägenheten..
Åkte hem vid 02.00 Daniel.N hämtade mig.. Tackar =)




Tog en massa bilder på resten av gänget också, men vet inte om dom tycker det är ok om jag lägger ut dom, så för att slippa få någon att må dåligt så skiter jag i det nu!



 Idag är jag ganska less och väldigt irriterad..
Prata med Madde, fick ett infall och skulle absolut komma till Stockholm.. Skiter i allt och bara drar, men när jag skulle boka så gick det inte, vart nå fel... Typiskt, men kanske är ödet.
Så jag hoppade det.. skulle bli jävligt stressigt iom att planet lyfter 16.15 och jag satt och skulle boka 15.05, skulle vara tvungen att be nån om skjuts ut också hinna packa...


Ja vad ska man säga... Ain't Life A Bitch ?

Ha en trevlig helg... Nu ska jag åka och köpa nå riktigt flottigt o sen krypa ner i sängen o kolla på en film tror jag!

Kommentarer
Postat av: Jane

meeeen du kan ju komma HIIIIIT ! Det går flyg hit oxå... och det finns öl här oxå,lovar ;)

2008-06-13 @ 23:30:29
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Johanna

Joo jag vet, men det går ju inga sista minuten :S

Miss yaaa

2008-06-14 @ 01:00:30
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0