Biltvätt mm..

Vart på jobbet då.. For iväg en sväng vid 10.00 till bolaget, Herreguud va folk det va, jag som tänkte att nu e jag ute så tidigt så nu slippe rman köa.. Aaa Juuust... Fanns iaf Bacardi Breezer och Xider, så jag är nöjd!
Sen tillbaka o jobba, fick avslutningspresenter =) En portabel grill, kan inte förklara den, men toksöt, skulle lägga ut en bild men glömde grillen på skolan, typsikt, hoppas att den e kvar på måndag...
Sen åkte jag och tvättade min bil, inte en dag för tidigt... Sen Willys handla till imorrn, Fläskfilé med potatisgratäng och en smarrig sallad till =) Mums...  Men jag va så inne för att att handla till imorrn så jag glömde helt bort middag idag.. Hmm vet inte va jag ska hitta på..
Nu sitter jag här, äter youghurt, fin lunch!





Nu är den ren och fin =)




Hittade min favoritfilm när jag va liten (förutom Silver Fang filmerna)



Så den ska jag kika på ikväll, tänka på Emma massor, vi skulle alltid kolla på den här :P


Nu ska jag försöka göra ett ryck här hemma... Men jag lär ju fastna i alla bloggar...

Kommentarer
Postat av: Jane

verkar sannerligen som en bra barnfilm den där Johanna ;)

2008-06-19 @ 15:23:55
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

NU är bloggen svart däremot =)

2008-06-19 @ 18:48:54
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Annika

Svar: Tack, vi är allt jätte nöjda med henne ;-)



Hoppas du har fått i dig lite "riktig" mat med idag... youghurt kommer man ju inte så långt på ;-)



Önskar dig en JÄTTE trevlig Midsommar!



2008-06-19 @ 20:42:32
URL: http://duracellmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0