Dagen idag!

Först jobbade jag förmiddag, åkte hem till mamma och åt min Burrito... såå gott.
Sen åkte vi ner på stan och kikade, blev inte bara kika för min del som vanligt.. Blir galen på mig, må ju ha nå fel i huvvet alltså =S
Slutade med kläder till Millan o Kevin, lite smått till mig.
Emilia behövde verkligen lite nytt, hon har vuxit så mycket... Va till BVC igår, hon fick en spruta, han va så himla rädd under hela besöket, hon som aldrig blir rädd för nått nu, Stackars skruttan, hon bara grät helt förtvivlat =(
Efter stan blev det fara och jobba mera, så tyst o lugnt nu, alla elever är ute hela dagarna. Synd bara att det är sånt skitväder, men nu tittar solen fram iaf =)

Detta blev det:
1 Par rosa ballerina skor med glitter
1 Par lila skor
1 Lila linne
1 Par shorts
1 Rosa linne
1 Randig kortärmad klänning
   Rosa/lila leggings/tight
   Rosa solbrillor
1 Blixten Mcqueen t-shirt
1 Pirates linne



Emilia ska få agera modell för kläderna nån dag. Så ni får se. Får se hur det gå :P

   

Mitt inköp



  
Ska dock ha andra leggings till.. Skulle vilja köpa nån rolig färg, är lite feg för nya saker :P
Letar förtvivlat efter mina jeansshorts som ja köpte förra sommaren, dom är spårlöst försvunna.. Jag har vänt upp och ner på alla garderober och byråer, dom är borta...  Har aldrig använt dom, tyckte jag va alldeles för fet för shorts förra sommaren, men i sommar tänker jag försöka bry mig så lite som möjligt om den saken... Mitt eget fel.. Jag är för lat för att träna, började i februari men tappade lusten helt och hållet =(



Mitt Snygga Pilgrimsmycke som jag Älskar!!





Sen blev det Maat!!!



Spaghetti & Köttfärsås och Juice =)


Nu ska jag mysa med min Skrutta =)

Kommentarer
Postat av: Fannie

svar, ang. kissie:



Bruden är out of control.. ouppfostrad och jävlig tror hon att hon kan göra precis vad hon vill och skylla på sin hårfärg och ålder. my ass, det ska vi bli två om. Jag ska se till att hon åtminstonde tänker sig för innan hon gör något dumt igen..



Tack för stödet förresten, really need it..

2008-06-10 @ 20:30:43
URL: http://fanniesegrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0