Finns det nått slut?

Fan va less jag blir.. Får ju aldrig skriva om nått kul som händer typ!!!
Trodde detta skulle bli en bra dag, har vart förväntansfull hela jävla dagen..
Skulle ju få mina skattepengar idag trodde jag.. Men blir jag inte blåst på de med...
Fyfan va less jag är just nu.. Kan inte beskriva i ord hur arg o besviken jag är!
Får inte mina skattepengar förren i december... FAN!! Iom att jag hade firman så får jag vänta.. Hade verkligen behövt dom pengarna NYSS... Va ju nästan 7000kr....

Vet inte va jag ska skriva mer just nu, är bara lessen och fruktansvärt besviken....
När man verkligen tror att det inte kan bli sämre så VIPS så blir det det... Undrar och undrat många gånger vad jag har gjort han däruppe för ont =(

Fuck It!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0