Forsaleden

Går hur bra som helst med Asta. Hon är en fruktansvärt glad och följsam hund!
Påminner otroligt mycket om Nicki...
Har träffat syster idag också. Kul =)
Sen va jag D och Stefan och käka på Max, värdelöst, stog och väntade i 30 minuter på våran mat, otrevliga va dom också...
Vi bestämde att vi ska åka till Forsaleden i kväll, grilla dricka nån öl och vem vet, kanske ta ett dopp :P

Har nyss vart ute på promenad i det härliga vädret.
Humöret är på topp =)

Ha en underbar fredag alla =)




Skönt att svalka sig i bäcken =)



GOTTI =)
Köpte en skitfin sele och koppel idag, hon går kanonfint i den!


Blir inte så mkt bloggande nu...
Måste skynda mig i ordning, D åkte just hem en sväng, kommer nog snart så ska vi fara och handla lite och så!

Over And Out!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhh..stort GRATTIS till er nya familjemedlem =D Sååå fin hon var då =)

Ha en supertrevlig helg o hoppas hon finner sig till rätta i sitt nya hem!

Kram

2008-06-27 @ 18:18:14
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Linnea

De e gott ma glass =)

Hoppas haft en trevlig kväll

KRAM

2008-06-27 @ 19:18:30
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Jane

hej gumman. jag va helt död igår, låg i sängen å bara låååg, hade ingen energi å mådde skit. Orkade inte svara när du ringde, orkade inte ens ta upp telefonen och skicka ett sms... :/ Jag slutar tre idag, ringer dig då. Puss <3

2008-06-28 @ 09:12:10
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0