Lite uppdatering!

Här kommer lite bilder från studenten!
Hade riktigt kul.
Började med att fara ner och kolla när dom kom ut från Rådhuset..
Syster m familj stannade hemma hos mig och gjorde tårtotna och fixade dukningen o allt.. Hon kunde inte följa med pga av sin fruktansvärde foglossning =(  Utan dig Sara hade det aldrig funkat... Tack för underbara tårtor =)
Sen vart det flakåkning, men elagrigatet pajade.. Tyckte så jävla synd om dom, men som tur va så fick dom tag på ett nytt, så efter 40 minuters väntan fick dom komma iväg..
Stog och kollade på alla lyckliga studenter.. Älskar verkligen denna dag samtidigt som jag mår fruktansvärt dåligt... Saknaden efter alla blir sådär EXTRA stor =(
Sen bar det iväg hem, tårta och gotti hemma hos mig. Mysigt, En riktig toppen dag med underbart väder!!
Och underbara människor att spendera dagen med.. Kul att träffa alla =)  Stefan, Maria m familj och syster m familj...
Mamma ställde upp och va barnvakt så jag fick hänga med Becca och Christine ut, Linda va med också...
Gick till österängsparken, va vääldigt dött i början, bara en massa snutar överallt.. Nått nytt för i år måste det ha varit att man fick dricka där om man va över 20... Va legkontroll...
Sen kl 00.00 blev det Rådhuset... Fatta va mycket folk...
Men hade en underbar kväll, är så glad att jag fick vara med på din stora dag Rebecca =)

Här kommer pics!

På väg ner till Rådhuset          ÖpWebb tv va på plats ;)    
Överallt va dom Så otroligt vackert!    Dom ÄLSKAR att bada =) Min underbara systerson  Tårtorna som syster fixade ihop.. Smakade Uunderbaart    


UTGÅNG!!!


 Österängen   Överallt va dom... Everywhere        Rådhuset 
Väntar på skjutsen hem  



För Hon har tagit studenten för hon har tagit studeeeenten.. Fy fan va hon är BRA!!!
Är såå stolt över dig min äslakde siss... Dina betyg är sjukt bra =)
Älskar Dig Stumpan <3



************************************************************************************************************************************
Nu äntligen fick jag upp lite bilder, efter mkt strul..
Har hur mkt kort som helst som jag inte laddat upp, men detta har tagit mig ett x antal timmar att få uppladdat, tar sjuukt lång tid, man orkar ju fan inte... Dåligt att det inte går att göra smidigare, som tex på Facebook...

Nä nu e de läggdags... Upp o jobba i morrn..
'************************************************************************************************************************************
Ursch va jag tänker på dig... Jobbiga liv...
Varför kan inte allt vbara som förut för...
Men du finns i mina tankar, även om de kanske inte märks ibland, så är det så..


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sebastian

svar: Ah, tack :D! Ja, det är jag som fotat alla bilderna :).



Alltid kul med nya besökare!

2008-06-09 @ 08:45:45
URL: http://sabbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0