Midsommaren -08

Den firades på Jamtli.
Micke hämtade upp oss vid 11 snåret, åkte en sväng för barnen somnade i bilen.
Sen gick vi in på Jamtli, va inte alls lika mkt folk som förra året, men blev mer o mer folk.
Blev ju fint väder också. Vilken lyckad dag. Barnen fick klappa getter och killingar, men Emilia råkade skrämma en get så hon blev lite "stångad" men det toutchade henne bara lite som tur va, men hon blev skrämd...
Träffade Theresé, Jimmy, Thea och Liam också =) Kul. Kevin och Thea sprang runt o lekte och hade jätte kul, sen blev det dans runt stången.
Sen for vi hem näjda och belåtna med dagen!
Jeanette och hennes 2 doggar kom, vi grillade Fläskfilé och drack lite cider, trevligt, trodde jag skulle sitta ensam, eller ensam o ensam har ju barnen, men när dom somnar så blir de ju lite ensamt...
Busade med vovvarna, Saico tyckte mina buskar va jätte intressant, han rödre om rejält i buskarna så vi hade gröna larver fulla uteplatsen och på utemöblerna, fick ta en sop o sopa bort dom.. Hua...
Sen kom det lite mer folk, lirade Guitar Hero och BUZZ. 
Grannen kom förbi med hans son, jag försökte att få han att byta lägenhet än en gång, men han vägrar, känns jävligt surt när folk sitter på så stora lägenheter när dom inte behöver det, det är bostadsbrist och jättesvårt att få lägenhet här... Jag behöver STÖRRE!!! Fan... Aja får väl vänta....
La mig runt 03.00, fick sovmorron till 08, sköönt, låg kvar i söngen till 10.00 =)

Lite bilder från dagen på Jamtli

             

Bilder från kvällen hemma hos mig!

              

Tindra hittade sin plats där hon parkerade hela kvällen.. I bilar "puffen"



Haha... Glada gänget
 



Ha de gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0