Slingat!

Nu har jag slingat om mitt hår, behövde mer slingor fram.. Mitt hår måste växa väldigt fort, men tyvärr märks det inte på längden =(
Sitter hos mamma nu... Ska snart fara på jobbet igen.
Ikväll blir det avslutning och sen middag med jobbet =)  KUUL!!
Men mitt stora dilemma är vad fan ska jag ha på mig???  Får panik...

Nån som har nått tips.. Massa kläder har jag men inget jag vill ha ikväll.. Typiskt mig!!


Tack Jane.. Vi saknar Dig otroligt mycket också =( 
Vet inte när jag får möjlighet att komma..
Men DU  vi SKA ses v 28.. Vi MÅSTE!!!
Lööv Yaaa


Kommentarer
Postat av: Jane

jag jobbar den helgen :( :( :(

2008-06-12 @ 20:12:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0