Student!

I morgon tar syster studenten... HÄRLIGT!!!
Vi ska var här hos mig, det blir kul =)
Kommer att bli ganska många, har fixat o donat på uteplatsen, fått mkt hjälp av Jenny.. *Tack*
Tänk att lilla Becca har blivit stor :P
Tycker det känns som nyss man va liten o bråkade hela tiden.. Haha


Längtar tebax till jag tog studenten... Känns som nyss det med men det va 2003... Saknar mina gamla klasskompisar som fan, vi va så himla nära  och hör och häpna... skolan saknar jag faktiskt också...
Det va tider..
Man gled runt som man ville och bara va...

image363 

Imorron åker den för många!!! 

image364

I morron ska jag på stan o kika på alla fina studenter.. Få bli lite avis =)




Sitter ute och slappar efter mkt städande och dammande... Underbart väder...
Äntligen SOMMAR!!!

Nu ska jag smutta en cider och bara slappa och njuta...








Kommentarer
Postat av: Annika

haha...ja, tänk vad man kan sakna "old days" ibland...;)
Kraaam

2008-06-04 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0