Tvättar!

For iväg på jobbet vid halv 8. Haft fullt upp.. Och har MKT kvar, men det är så svårt att börja riktigt när det är sånt spring denna vecka. Får ta det nästa, då blir jag alldeles ensammen, tomt de kommer att bli.
Kom hem för en stund sen, tvättar moppar, lite drygt att behöva ta hem o tvätta, är lite lat och tycker det är lite jobbigt att gå ut till tvättstugan också e jag glömsk så ibland glömmer jag bort att jag har den...

Trist väder är det ute också =(


Skönt att vi är sams igen... Saknat dig jag!



Nu ska jag snoka vidare i alla bloggar... Har blivit beroende tror jag...
Skulle vilja piffa upp min blogg också, men är totalt värdelös på sånt.. Skulle vilja ha photoshop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0