Väntar på Mamsen!

Idag har jag jobbat.. som vanligt, sen vart de lunch hos mamma, köpte med mig en Mexikansk Burrito, har verkligen fastnat för dom, huur goda som helst!
Sen va det möt, har gått så jäkla bra sen vi började med detta. Skönt =)
Nu sitter vi i soffan, jag bloggar och Kevin och Emilia kollar på Jönssonligan, Kevin Älskar Jönsson =)
Väntar på att mamma & Rebecca ska komma, ska käka ihop...
Guuud va mina barn babblar, blir alldeles tom i bollen... Hahaha... Dom märker direkt då man har uppmärkasamheten på nått annat!
Så nu ska jag underhålla dom tills dom kommer!




Tomt  ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Jönsson...Kevins å fasters favvo filmer:)

2008-06-18 @ 02:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0