Bräcke!!

I fredags åkte jag och Daniel tilll Bräcke och hälsade på! Trevligt, så himla mysigt att vara där!
På lördagen blev det ut o leka lite med Åsmund och Anita, Daniel skruvade bil..
Sen gjorde vi oss iordning och sen for vi på Gourme, sen kom Smith dit och sen åkte vi till Fanbyn.
Där va det fullt ös, kuul.. Träffade Annika, jätte kul att träffa henne =)
Hon for vidare till stan, dansade en hel del med AC sen försvann hon o då dansade jag med en massa andra, hade ingen aning om vilka det va, men men.. kul va det iaf.
Wik knäppte en hel del bilder, värsta paparazzin =S   
söndagen va jag helt mosig, låg i sängen till 14.15.. Myysigt!!!
Har haft en toppen helg.. Fan va underbart det är att vara med dig... Du gör mig så jävla lycklig =)image264


Här är några bilder jag tagit från Facebook och en av Annika.

  

Kommentarer
Postat av: Annika

Tja !!
Ja,de låter som alla hade skoj på de där kalaset ;)
Nu blir det lugnt för min del iallafall...ska "ladda batterierna" å sköta om mig lite =)

Ha det Bäst! Kram

2008-03-11 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0