Matt!!!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt... Är så himla matt och trött...
Har vart mkt jobb i veckan, känns bra!
Är iunne i en rastlös period nu, kryper i kroppen på mig...
Längtar så himla mkt till sommaren, hopas det blir en VARM sommar =)
I påsk ska vi försöka hitta på nått, vi har funderat ett bra tag att åka till Stockholm, men vet inte än hur det blir med det, NÅTT ska vi iaf hitta på, bort från stan har vi bestämt!!!  Skööönt....

Idag blev det 40 minuters kamp med K, slutade med att han va helt slut och slockna på soffan... Lilleman, det gör så ont i hjärtat på mig =(   Båda sover sen läänge,
Mamma, Janne och Rebecca har vart här, lagade lasagne tillsammans, Kevin som va så glad att Momma skulle komma, men han slockna ju som sagt innan dom ens hann komma...
Nu sitter man och kollar på rent hus... Fyy Faan säger jag bara... Urk.. hur lever folk egentligen? Hur kan det gå så långt? 
Blir en tidig kväll... Men bara för det lär man ju inte kunna sova.. Tomt i min säng inatt blir det.

I morrn är det skolan och sen flyttstäd, skönt med mkt jobb.. Slipper man fundera så mkt.

image268
VILL ha sommar!!!
Kollat på en massa resor till Thailand, är sååå sugen på att åka iväg.....

image269
Niiice... Vill jag vara med Dig Nu!!!

image270
For You My Honey... Ditt underbara sms gjorde verkligen min dag idag...
           I Lööööv You To ;)






Nä... over and out, nu ska jag fortsätta kolla på äckel päckel programmet.....

Kommentarer
Postat av: Jane

saknar dig

2008-03-13 @ 20:39:45
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh vännen saaaknar dig också min underbara vän!!
Puss

2008-03-14 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0