Påsken -08

Har inte orkat uppdatera förren nu!
Påsken tillbringade vi mest i stan, åkte till pappa på torsdagen efter Daniel slutat jobba, skönt att vara där, pratade en HEL del... Sköönt...
Åkte hem igen på fredagen, lämnade Emilia hos Micke..
Sen blev vi bjuden på tacos hos Patrik & Bella, Spela lite gitarr och sen blev det krogen, va helt dött där först sen ramlade det in lite folk!
På lördagen blev det fest hos Daniel, Sara och Johnny kom in =)  hade jätte trevligt så länge vi va där, men sen for vi in på krogen och Sara Johnny åkte hem för att Johnny va sjuk så han orkade nte hänga med.
Va inte alls på humör att vara på krogen, konstigt.... Ständut spelade... Vi åkte hem innan dom stängde!
Söndan va slapp dag, sen åkte vi till Bräcke, kom dit ganska sent för vi svängde in och hälsade på Charlie, Karin och Peter.  Sen åkte vi vidare till Lönningsberg, där blev det en och annan grogg. Så himla mysigt att vara där, ångrar att vi inte åkte dit tidigare!
Fabian och Lene va där också men dom åkte ganska tidigt på måndagen. Vi for ut med skoter och fyrhjuling och grillade korv.. Myysit =)
Sen bar det iväg hem, hämtade barnen!


Är fortfarande väldigt förkyld, långdragen skit det där =(


I veckan har det vart jobb och jobb, fixat och donat på skolan och flyttstädat!


I helgen vet jag inte riktigt va det blir... I morrn har jag iaf bestämt att vi ska vara ute hela dagen, kanske far in på stan och går ner till badhusparken!



Förlåt älskling... Är inte riktigt kry och mår inge vidare, inte meningen att det ska gå ut över dig!

Älskar Dig, Det vet Du!  <3





Min skatt!

image274


Min Prinsessa
image276



      

Lite bilder från lördagen!!

Nu ska jag lämna kidsen på dagis!!!

image285


Kommentarer
Postat av: Jane

Näää va söt hon e ! Lilla skruttan !
Måste komma å hälsa på snart igen. e så rädd att hon glömmer mig :( Saknar er. Puss å kram

2008-03-28 @ 18:02:41
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Jo hon har blivit stoor nu :P
Ni måste komma hem snart o hälsa på iaf!
Miss You Big Time!!!
Pusss

2008-03-28 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0