Underbart!!!

Morgonen började inge vidare.. kl 05.15.. Vart får han all energi ifrån??
M ringde och undrade om han kunde ta Emilia nån timma, han skulle på stan och fika...
Så idag har jag och kevin fått lite egen tid för varandra och M och Emilia också...
Va underbart att få vara med lilleman, har inte hänt sedan Emilia föddes, hon fyller 2 år i sommar.. helt sjukt...
Vi åkte och handlade lördagsgodis han va så snäll och go på affärn och han fick välja vad han ville ha, sen ville han hälsa på momma, så vi åkte dit och fikade, sen kom M med Millan.
Sen vart det matlagning... Och nu sover dom 2 som stockar, Emilia somnade vid 18.00 och kevin ville sova kvart över 6, men han fick lägga sig vid 18.30, lär väl bli en tidig morgon i morrn med =S

Ja juust... har fixat håret.. Fy fan för dom som fixade de förut... TACK för att ni förstört mitt hår!!!!!!
Tack M för att du kunde få till det igen.... =)

Nu sitter jag i soffan och väntar på älskling,  NU kom dom =)

Lyckliga jag!!!!




Här skulle jag vilja vara NU!!!
image260

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej hej. Vad var de' som hände me' håret??
Ska du ut nåt mer framöver, kanske ses igen :-) kramen

2008-03-04 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0