After Work

Vart de i fredags =)
Galen kväll...

Jäktade och stressade som faen.. Kom hem runt 16.15 och jag skulle duscha och hinna in till stan igen till 17.00... jag blev dock klar till 17, kollade bussen sprang ut, men då hade jag inte tagit med några kontanter.. Suck.. Åker inte buss ofta..hehe
Så det blev bilen, tog den och parkerade och småsprang ner till Plaza!
Riktigt jävla KUL kväll.. Och gaalen =S   Vafan man lever ju bara en gång...  ;)
Vi käkade och drack.. och drack och drack ännu mera... Halva priset före 21.00... Kan ju bara sluta på ett vis ;) 
Sen gick vi hem till Sofie en sväng (vissa lärare åkte hem). Sen drog vi vidare på O'Learys...
Vart en sen kväll för mig... Skulle ju ta det lugnt men det gick ju inte med dom.. Haha..
Va väl hemma vid 02.30...  
Ungarna vakna strax före 06.. KUL!!! jag va fruktansvärt dålig, så bakis brukar jag aldrig bli, men med de antalet drinkar o cider så skulle nog alla bli så klena.. Hua... Och enligt kontoutdraget så har kortet gått riktigt varmt =S
Låg mest i sängen fram till 10,00 orkade fan inte kliva upp, Daniel va så snäll att han fixade frukost åt ungarna.. Sen for han iväg en sväng, men kom tillbaka runt 12.00 va tvungen att få skjuts in till min bil... Sen bar det iväg till Sollefteå.. hade verkligen ingen lust att köra 16 mil då... Men har man lovat så har man... 
Kollade på melodifestivalen med pappsen.. Jävla FIASKO!!! Blev riktigt jävla besviken... jag tyckte helt ärligt talat att det bara fanns 2 bra låtar, det va Charlottes och Rysslands bidrag...
Riktigt jävla sjukt... 

Har städat som en galning, hur mkt jag än plockar och städar så tar de ändå aldrig slut...
Daniel och Philip kom förbi med en ros och tårta.. Tack underbara.... Orkade inte med nå sällskap ikväll =(
Strax efter dom gått så drog jag en rejäl jävla vurpa på golvet här hemma, hade just skurat o skulle gå från köket till vardagsrummet, Pang sa de så låg jag där... ont så in i helvete i armbågen som blev blå och min fot fick sig en rejäl törn... Kevin min älskade blev livrädd, han bara kuta mot mig och slängde sig om halsen på mig och bara skrek maaaammmaaa.... Lilla älsklingen min.. Sen kom Skruttan springandes också.. jag kunde inte ens kliva upp först... gjorde nå fruktansvärt ont!! Inte kul att se mamma så =(
Men golven e rena iaf =) hehe
Har vart på sjukt knepigt humör idag... Lekte med barnen det fick mig på bättre humör, men sen sprack de igen och jag blev sådär låg som jag blir ibland.. skitjobbigt... Men de går ju över...
Har ju fått dammat och skurat här hemma då iställe =)

Har funderat ett jävla tag på att åka till Las Vegas.. Till Min Emma <3
JAG HAR BESTÄMT MIG!!
Jag ska åka dit i sommar... Bara jag får ledigt och har barnvakt så drar jag.. Jag måste träffa Emma.. nu har det gått så lång tid... Skönt de va att prata med dig ikväll.. Ventilera en massa...
Vill åka NU!!!
image348

                                            VEGAS!!!

image349

Fatta paradiset!
Och samtidigt få träffa min Emma som jag saknar otroligt...
Det är bara så... Jag MÅSTE!!!



Imorrn e de jobb.. Kanske man borde slagga?!






Låt som sitter i min skalle...
.

Twenty-five years and my life is still

Trying to get up that great big hill of hope

For a destination


I realized quickly when I knew I should

That the world was made up of this brotherhood of man

For whatever that means


And so I cry sometimes

When I'm lying in bed Just to get it all out

What's in my head

And I, I am feeling a little peculiar.


And so I wake in the morning

And I step outside

And I take a deep breath and I get real high

And I scream from the top of my lungs

What's going on?


And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea

I said hey, what's going on?


And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea

I said hey, what's going on?


ooh, ooh ooooooooooooooooh

ooh, ooh ooooooooooooooooh


and I try, oh my god do I try

I try all the time, in this institution


And I pray, oh my god do I pray

I pray every single day

For a revolution.


And so I cry sometimes

When I'm lying bed

Just to get it all out

What's in my head

And I, I am feeling a little peculiar


And so I wake in the morning

And I step outside

And I take a deep breath and I get real high

And I scream from the top of my lungs

What's going on?


And I say, hey hey hey hey

I said hey, what's going on?


And I say, hey hey hey hey

I said hey, what's going on?


And I say, hey hey hey hey

I said hey, what's going on?


And I say, hey hey hey hey

I said hey, what's going on?


ooh, ooh ooooooooooooooooh ooooooooooooooooh


Twenty-five years and my life is still

Trying to get up that great big hill of hope

for a destination

mmh mh


Kommentarer
Postat av: Jane

hihi va kul me vegas! Har länge velat åka dit, fatta kontrast mot sverige ; )

2008-05-28 @ 11:06:02
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0