BIO!

Jag och Syster gick på bio igår =)   What Happens In Vegas!
Sjukt bra och rolig film..  Det är verkligen min smak på filmer...
Som vanligt mulade jag upp popcornen och sulade i mig drickan innan filmen ens börjat.. Typiskt mig!
Hade en jätte mysig kväll... Kom inte ihåg sist jag va på bio!
Daniel och Filip sov över.. Ungarna vakna kl 06... Borde vara förbjudet att kliva upp den tiden när man är ledig.. Förstår inte detta... När vi ska på dagis är alla barn så himla trötta och nästan omöjliga att få upp, tjat om att få sova längre och vara ledig från dagis, men när dom får sova nä då är det uppställning kl 06.. =S Hua jag är TRÖTT!!
Hoppas att vi kan träffa Therse, Jimmy, Thea och Liam idag, blev ju inte av igår, barnen va så trötta...
Kevin har surrat om Thea sen kl 06. Så jag hoppas verkligen att vi kan ses....






image339



image340


Ni måste verkligen se den här filmen!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig dag och härliga ungar :)

2008-05-10 @ 21:54:17
URL: http://liam08thea04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0