Ironic

En låt som passar mig perfekt...





Annars e det sådär.. Är fortfarande ganska "låg". Blir ju som så ibland... Har känts lite bättre idag, nog pga av solen tror jag... Styrs nå jävulskt av väder... Bara det kunde sluta blåsa så skulle jag va toppen nöjd! Vill verkligen ha stekande sol NU!
Har haft en bra dag på jobbet, men det har jag ju oftast, trivs ju som fan.. Men ibland känns det alldeles för tungt. Men jag vet att jag klarar det =) 
Mina arbetskollegor är sååå gulliga allihopa...  Skulle aldrig vilja byta!

Här kommer lite bilder från helgen på mina små hjärtan!!




                                              MIN COOLING ;)
image350



image351
                                                Kan se grym ut också :P

image352

                                               TITT UT!!
Emilia hoppa in i backen medans jag dammsugade.. Hade stenkoll ;)

image353

Millan hade "lånat" mina solbrillor... Satt dom upp o ner, men de funkar det med.

image355

                                              SKRUTTAN

image358

Igår kväll, va ner till Malin.P och hennes söta småtjejjer =)¨



Lite egobilder från imorse!!

  





image359


Försökte få till det i min lilla rabatt... Hade massa planer men sen kom det snö så då tappa jag lusten, men den kommer väl tillbaka....


Nu ska jag ut o röka lite

image361



Hejpa

Kommentarer
Postat av: Jane

hihiii va söta dom är dom små liven.
Saknar er !! Ni får ju ta en semester hit i sommar å ligga å sola på riktig sandstrand å bada i havet å mysa lite me tant Jane : )
Eller så får du dumpa dom här om du ska på egen semester!!! : D
Puss å kram miss ya!!

2008-05-29 @ 21:42:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Anonym

Heeej!
1. Va hon e likt dig skruttan.
2. Hoppas du har det bra (det låter som de iaf)
3. SLUTA RÖKA.

Kramisar Maggs

2008-05-29 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0