Känns Jobbigt!!


SAKNAD SOM GÖR FRUKTANSVÄRT ONT!!!

Saknar min M så det gör ont... Vill bara att allt ska vara som vanligt igen, men det är inte mitt fel att det är som det är... Och jag kommer aldrig att förlåta...
Faaan va jag saknar dig... det gör så jävla ont... Barnen saknar dig också :´(
Känns som om jag förlorat dig, och till en viss del så har jag ju det, DET gör ONT!  Har alltid funnits där för dig, trodde ju faktiskt att du skulle finnas här för mig med, det här är det värsta jag vart med om! Hela mitt liv har vänts upp och ner, och jag hittar inte tillbaka...  Jag kan inte förklara i ord mina känslor, fel människor få ta min vrede och min frustration just nu, det är inte rätt, men jag är ingen maskin, jag kan inte hålla allt inom mig längre, vill bara skrika gråta som ett litet barn... Vill inte vara vuxen just nu... Fan va allt känns tungt...
Nä ursch nu kan jag inte skriva mer... Jävla fan


Vill vara liten igen o ligga i dina armar och du stryker mig i pannan och säger att allt blir bra igen.. ALLT.... 
Att jag inte behöver vara orolig...  Men det kommer aldrig att hända...


image347
 
Sån känner jag mig... Ont gör det ända in i själen...


En sak är iaf säkert..  INGEN/INGET kommer någonsin att gå före mina barn, ALDRIG!!! Ni är MITT ALLT! Utan er hade jag nog inte orkat, Jag ska klara det här för Er och Våran skull... Jag ska hålla mitt huvud så högt jag kan. Jag hoppas att Du inser vad som händer/hänt, innan det är försent...
                                Jag Älskar Dig, du är ju ändå min *M*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:( Jag hoppas att löser sig. Du vet att jag alltid finns för dig!

2008-05-19 @ 23:48:31
URL: http://season.blogg.se
Postat av: Annika

Kramar !!

2008-05-20 @ 19:22:36
Postat av: Jane

hej gumman. förstår att det känns tungt, du vet att det är bara att ringa om du behöver prata. Iofs hörs vi ju typ varje dag, men kanske en extra gång sådär på kvällningen när allt känns extra tungt :( Kraaaamar. saknar dig

2008-05-21 @ 10:53:59
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0