Lek Kel och Skratt!

Har lekt med Thea och Therese idag... Så himla mysigt att umgås.. Inge bråk och inge tjafs...
Skönt att få surra och bara vara sig själv =)
Vi käkade middag, lite stojjigt men kul hade vi nog allihopa utan tvekan...
Hade även besök i måndags av go familjen!

Lite bilder från måndagen!

image330

Min Tös!

image331

Är dom inte för söta <3

image332

Lilla Liam

image333

Theresé  =)




Bilder från idag!
Dom är så grymt söta tillsammans =)

image334

image335

                         LÖÖÖÖV  <3


image336

Dansar och skrattar!


TACK för en tokmysig dag!
Kevin och Emilia somna direkt...
Sen började jag röja i förrådet... skulle jag aldrig gjort... Fan va prylar o skit man har, fick till nån säck att slänga iaf, men det syns inte... Bar ut några säckar och kartonger i förrådet ute också...

Vill få nån ordning, men de går trögt...


Imorron ska jag nog baka lite negerbollar med min älskade son =)
image338
*Gotti*


Nä nu orkar jag inte skriva mer eller lägga upp fler bilder.. e ju så seegt!

Mina tankar finns i Uppsala hos lilla Liam och Jimmy...
Tycker det är fantastiskt att Liam och Thea har en sån underbar pappa!!!

Pyss & Hej


Kommentarer
Postat av: Therese

Låten "love is in the air" passar bra för Kev&Thea! :) Jag fattar inte att 2 sådana vildar kan bli så otroligt lugna och goa tillsammans! Match made in heaven! :P
Tack för en underbar dag!

2008-05-07 @ 22:48:57
URL: http://liam08thea04.blogg.se
Postat av: Anonym

halloj!!
Åååå, så söta barn !
Va stora dom blir!!
herregud, va lik dig Emila är !!!!
kram kram!

2008-05-08 @ 00:15:36
Postat av: Faster

ooooh va jag saknar mina älsklingar....så det gör ont! Blev helt rörd och tårögd när jag fick se lilla M och Kevin med sin tjej, så jäkla gulligt:) Jag och Martin garvade som sjutton här när vi fick se coolingen med sin brud hehe Dom måste ju hålla i hop nu ju med en sådan match;) Å lillgumman har blivit så stor får panik, hinner ju inte me. Måste komma upp nu... Ge dom massa kramar å pussar från faster å Grinchen

2008-05-11 @ 03:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0