Ny vecka!

Fan va fort veckorna går.. Hinner fan inte med...
Helgen som va väl sisådär... Blev inte som planerat.. Men men...
Blev utgång på fredagen med Yvonne och co. Hade riktigt skoj faktiskt, men den där Vanna Tallin ställde till de lite för vissa ;) Haha...
Dansade o fulade oss som aldrig förr...

image344

                                         Grooose....



Lördagen va det slappa heela dagen, Jag o Daniel låg i sängen hela dan och kolla på film, vi tom käkade pizza i sängen så pigg va jag :P
Sen på kvällen for vi till Per o hälsa på, sen vart de hemgång igen, hade tänkt fara in till Yvonne men orkade inte så de blev film och mys istället...

image345
Inte just den pizzan vi svullade, det va en halvtinbakad Norskens special.. *Mums*


Söndan skulle jag städa och tvätta hade jag tänkt, men med min framförhållning så blev de inget av dom, tvättstugan va upptagen hela dagen och städningen las på hyllan...
Käkade tacos med älsklingen och kollade på film...

Idag har jag jobbat, trots att jag känner mig inge kry alls.. Denna jävla förkylning vägrar släppa taget, blir galen snart... Skitont i halsen och lungorna =(
Fick en kul räkning, telefonräkninge.. Jag fattar inte... Det ska kosta 599kr/mån + moms, men likt förbannat får jag räkningar på över 3000 kr.. Jag blir ruinerad... Ska lägga bort detta kort ett tag och köpa ett refill, för detta funkar fan inte längre... Men blir ju dyrt de med men kan ju aldrig bli så dyrt... Jobbigt att ge ut nya numret till alla.. Men men...
Nått måste göras och det snart!

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0