Ny!

Har haft en mysig helg...
Vart utgång på torsdagen och fredagen... Torsdagen blev sen... Ute o gick, kom hem halv 6, lagomt trött..
Fredagen va jag inte piggelin. Hämtade nycklarna *puh* Va livrädd att dom skulle vara borta... Sen for jag och Fabian och käka på Kebab House, Daniel och Stefan.H hjälpte Magnus att flytta... Tappade min piercing kula så jag följde med Jeanette hem till henne ( träffa hon på affärn) fick låna en av henne! När jag kom hem va det inte nyktert hemma ;) Daniel, Stefan.H, Fabian, Annika och Pillan va hos mig. D och S va inte så stabila...
Daniel köpte cider åt mig så det blev fest för mig med.. Hur skulle man annars ha orkat med??? HAHAHA!!!
Tokig dag/kväll... Slutade med utgång iaf, kikade in på Mark Twain men där sög det sen gick vi vidare, Pillan ville inte på O'Learys så vi gick till Plaza, hade en riktigt kul kväll.. Dock lite väl på lyset.. Måste vart dom där Minttu Black som ställde till det ;)
Tack för en kul kväll!!!

Lördagen blev sova bort... Hehe... Fabian ropa att nu fick vi lov att kliva upp kl va snart 16... SHIT... klev upp mycket sant den va nästan 16, herregud kom inte ihåg sist jag sov såå länge... SKönt va det iaf.
Gjorde inge speciellt, kolla på tv och tog det lugnt, va bjuden till patrik men vi orkade inte göra nått...

Söndag = städdag, vi rensade upp ute och jag städade inne medan Daniel fixade såå GOD mat, *Mums*
Kött och potatisgratäng m bea och sallad med fetaost.. Fan va gott det va...
Sen kom Annika förbi, lånade min bil till Fjällsta, jag och Daniel gick ner till kiosken, hyrde en film, lånade även med oss jeanettes hund...  Sen vart de parkera i sängen hela kvällen... Myys....

Idag vart det fara på jobbet såå tidigt. hua va trött jag va, men det gick bra...
Åkte till Telia, kom ju på att jag hade presentkort där =) Så de vart en ny mobil, en likadan som jag hade men jag tog en svart sitället, sen åkte jag och käka lunch med Darlingen! 
Nu är jag hem en sväng, va tvungen att tvätta, fanm typiskt, ingen brukar tvätta den härtiden här men bara för att jag MÅSTE tvätta va det upptaget... Fick slänga i några moppar i min, så nu vänta jag på att d ska bli klart... Sen fara iväg och jobba igen!
Senare ska jag hämta upp mamma och min älskade momma! Dom ville träffa Kidsen...
Jag och daniel hade tänkt att grilla ikväll, vi får se vad som händer =)

Nu ska jag fortsätta kika på Våra Bästa År!

Faan va nice att ha en riktig telefon igen =)

image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0