Vaa Faan!!!

Va e det fär jävla väder??!! Otroligt less och trött... Är en person som styrs vääldigt mycket av väder!!


Här kommer en lista!
Så kul har jag just nu! Stal den va Becca :P

Har du pojkvän/flickvän? Japp
Är du kär? Ja det är jag.
Hur tidigt stiger du upp? Mellan 05.45 och 06.15, helgerna när jag vaknar  eller när barnen vaknar.
Vem/vilka vet mest om dig? Jane, Emma och Sara.N
Gillar du att slåss? Ha ha vilken fråga :P
Vad ska du göra ikväll? Äta middag med Daniel och sen mest troligt slinga håret och hälsa på Therese =)
När var du senast full? För två helger sen.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Magen och revbenet o muskeln trilskas än.
Är du bra på att måla? Nej, jag skulle vilja.
Vem kramade du senast? Emilia och Daniel.
Vad längtar du till? Sommaren
Vad heter dina husdjur? Har inga nu =(
Har du körkort? Japp sen länge tillbaka =)
Favoritgodis? Choklad.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska
Sparare eller slösare? Slösare, pengarna bara rinner mellan fingrarna. ;)
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet.
Bio eller promenad? Bio.
Är du kittlig? Som fan.
Rädd för insekter? Äckligt
Anser du att du är stark? Nää ha ha



JAG ÄR:
Blyg: Nja ibland kanske
Smart: Nje.. Kanske ibland :P
Långsam: Ibland :P
Stressad: Mmm Ofta.
Tålmodig:Nää Absolut inte...
Djup: Ibland kan jag nog vara det.
Öppen: Det måste jag nog säga att jag är
Ärlig: Ja, för det mesta.
Positiv: Försöker iaf
Rolig: Har ganska sjuk humor...
Ansvarsfull: Jo det är jag nog

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har jag =(
Förlorat en bästa vän: Nä det tror jag inte, vi ses inte ofta men vet att vi alltid finns för varandra.
Sagt att jag älskar en kompis: Ja.
Sovit med en killkompis: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Ja.
Pussat en av samma kön: Jaja.
Slagit en kompis: Mmm
En kompis som vet allt: Ja jag tror fan det...
Berättat hemligheter: Ja.

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Ja
Gett någon ditt hjärta: Ja.
"Playat" någon: Mm tyvärr
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nja nästan

FAVORIT:
Låt just nu:
Oj det är några stycken..
Pryl: Datorn måste jag säga och telefonen
Film: What happens in Vegas, Smekmånaden och Vi hade iaf tur med vädret
Bok: Isfolket och Liza Marklunds "Gömda" och dess uppföljare
Lärare i skolan: Kent och Per-Erik
Plats: Hemma
Frukt: Clementiner och Kiwi
Dricka: Cola.
Ha på mej: Jeans.

JAG HAR
Opererat mig: Nej.
Cyklat omkull: Ja, många gånger.
Sjungit i duschen: Japp
Hoppat bungyjump: Nej =S
Fobi för något: SPINDLAR!  Dom är vidriga, och fötter är äckligt!!
Sett någon dö: Ja.
Varit på begravning: Ja.
Sagt att jag hatar någon: Ja, flera gånger.



********************************************************************************************************************
Ikväll blir det först middag med älsklingen och sen ska jag hälsa på Therese. Hon ska ev få slinga mitt hår, och jag ska färga hennes.
Imorrn blir det fest med Therese och Jimmy =) ska bli riktigt kuul. Ni är såå värda att få en helg och bara slappa och få vara tillsammans!
Kommer bli skitkul!

image341     
ÄLSKAR denna Dryck <3


   image342     image343
Kommer nog bli några sånna också


Ska försöka vila en stund nu innan jag ska fara och jobba...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack gumman för dom varma orden, hör gärna av dej nåt =)

Bamsekram

(Hoppas att de ordnar sig för dej oxå).

2008-05-15 @ 17:48:18
URL: http://wera81.blogg.se
Postat av: Jane

sett någon dö?? vadå...vem hur vad? hmmm nu funderar jag så det knakar..... :S

2008-05-15 @ 21:22:02
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0