FARSDAG

Idag är det farsdag.
Har jobbat till 10.15 ungefär.
Gick bra men är väldigt trött..
Tack Älskling för att du tog hand om kidsen idag också så jag fick jobba. Utan dig skulle det bli svårt!
Och 'ven ett stort tack för igår och inatt, älskar att få somna tätt intill dig <3

Pratade med pappa nyss, usch va jag saknar honom, det gör vi alla ♥
Hade vart mysigt att vara hos honom idag och få fira honom.

Snart ska vi gå till Micke, barnens pappa. Har köpt kort och en liten present och en tårta från barnen.
Tycker att det är viktigt för barnen att fira denna dag, det borde alla verkligen göra som har möjlighet, även fast man separerat tycker jag man ska träffas och umgås på dessa dagar, det gör gott för barnen.
Så nu ska jag ringa och höra om han är vaken =)

Grattis Min Älskade Far





Ha en bra dag =)

Kram på Er


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman!

Skönt att vara hemma igen =)

Vi ses väl lite senare idag, ska läsa vad du skrivit när jag har varit borta.

Puss

2008-11-10 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0