Förkylning

Jopp.. Den sitter i än.. Dryg jäkel...

I veckan har jag vart ledig tis, ons och torsdag.  Skönt med tanke min "underbara" förkylning som hade ,med sig både det ena och det andra... Hua.. Vill bli frisk NU!

Har blivit utbjuden 2 kvällar på middag av min Älskling.
Asia Wok och Rendez Vous eller hur det stavas. Gott som tusan va det.  *TACK*

Igår kunde jag inte somna om när D gick på jobbet så jag klev upp 06.30. Gick till tvättstugan, båda va lediga så jag satte igång att tvätta, blev en himla massa maskiner.
Sen kom min Darling Frida hit. Satt och surrade om en massa... Kusligt men ändå intressant...
Kom på att vi skulle röjja mitt förråd inne.. Herreguuuuud va prylar och skit man dragit på sig.
Sen kom Mamma & Janne, Janne hjälpte till att bära bort och skjutsa iväg alla kartonger till Frösön. *Tack*
Så nu fattas det bara att ta bort garderoben där inne sen kan jag ställa in säng och hylla mm...
Ska bli så skönt att dom får egna rum, kanske somnar lättare också =)
Frida ska komma sen så ska vi måla och pyssla lite. Mysigt!i

Jag och Älsklingen ska iväg när han jobbat klart.
Kanske det blir för långt trots allt, men det har ALLT VI VILL ha... 
Synd det inte låg liite närmare, men som sagt ska vi dit och kika sen så får vi se.

Älskar Dig Min Underbara.


Så denna vecka har mest gått ut på att tvätta, städa och dona.
Och massa mys och filmtittning!

Nu snart ska jag kanske börja med maten. Laxfilé och potatis, det blir gott =)

Åhh kom hem nu så vi får åka =)


Löööööv  ♥



Kul att du läser och kommenterar pappa.
Saknar DIG Mycket.








Ja Juuust...
I morron blir det personalmiddag på Simon & Viktor.
Ska bli trevligt, hade hoppats på att bli bättre men mår lika än.
Blir iaf lugnt då jag jobbar lördag.


Ursch i morron åker min Darling till Namsos. Blir där till på söndag.
Kika på Fabians & Lenes lilla bebis =)








 

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är utmanad!

2008-11-13 @ 16:55:40
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: linda

hoho, fick du mitt sms?

2008-11-13 @ 16:59:52
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0