Helgen

I fredags blev det utgång med Frida. Plaza =)
Hade en kul kväll.

Lördagen va jag lagomt pigg..
Gjorde oss iordning och for till Bräcke, Minnes Gudstjänst.
Dit vägen gick ju inge vidare. FAAAN säger jag bara... Typiskt...
Va till graven och satte blommor och tände ljus.
Va riktigt tungt i kyrkan. Tur att Isak satt me oss. Kunde man få le lite emellanåt.
Prästen, jaa va ska man säga, kanske som Isak sa - han skulle haft en svenska bok iställe *Haha*
Men annars va det jätte fint, jag är så fruktansvärt känslig, fick bita mig i läppen inte bara 10 ggr  =(
Orättvisa värld

Efter gudstjänsten så åkte vi till Atle & Anita, fick mat, gott.
Sen surra vi lite och sen blev det hemfärd, va sjuukt trött.
La oss tidigt då jag skulle jobba söndan.

Klev upp 06.00 gjorde mig iordning och sen for jag på jobbet, jobbade med Linda idag. Kul =)
När vi va klar åkte jag på donken och köpte frukost.
Sen for Daniel på jobbet, tog min bil, han skulle byta däck och grejjer. *Tack Finast*
Jag har städat förrådet tvättat 2 maskiner, dammsugat och skurat =)

Nu kom han hem.  Ska vara social.

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0