Hmmm

I veckan har jag mest bara umgåtts med min fina och underbara vän Frida ♥ dag som natt =)
Tack vännen för att du ALLTID lyssnar och stöttar mig. det har vart en sjukt jobbig tid...
Men du får mig att må mycket bättre. Tack

Har jobbat mest hela dagarna, fick även jobba tisdagen som jag va ledig..
Har hängt med Frida på hennes jobb också, hjälpt till och prismärkt mm...

Va längesen jag skrev nu, har absolut ingen lust med bloggen just nu.
Och jag tänker inte skriva nått om mitt "privat" liv här.. Men det verkar ju ändå inte vara direkt privat.
Aja... This is My Life....

Och lösen blir inte för att jag fått elaka kommentarer, utan det bara slog mig en dag att det finns så många som läser den som jag inte vill ha i mitt liv. Thats IT!

Nu ska jag strax åka och handla och hämta Frida, sen blir det film hemma. Ska bli skönt att bara vara.
Har ju skaffat nytt träningskort, så nu jävlar ska det bli ordning och reda =)
Får även fri tillgång till badhuset och relaxen.. *Nice*


Älskar Dig Frida







Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig med

2008-11-28 @ 10:39:50
Postat av: Ulrika

Bra vänner är det absolut bästa man kan ha! Vare sig man är ledsen eller glad! Det är helt enkelt toppen!! :-)

2008-11-28 @ 14:24:46
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Bella

Kul att hitta dig här. Allt bra? Kram

2008-11-29 @ 09:18:21
URL: http://fnorfen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Älskling !

Hoppas du haft en mysig helg, hörde att du gjort Julfint nu när barnen kommer. Kanon. Tycker att du gör det bra Johanna !!!!, vill bara du ska veta att du finns i mina tankar 24 timmar om dagen.

Många pussar & kramar.

Pappa

2008-11-30 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0