Japp

Det blir mest troligt lösen.
Fick en kommentar (utan riktigt namn så klart)
Varför man ska ha lösen.

Hade jag inte redan skrivit det.
Jag skriver inte i bloggen för att roa andra utan för att jag själv vill skriva av mig, lägga ut bilder på barnen mm och visa mina nära som inte kan se dom varje dag.

Och det är mycket som händer i mitt liv som jag inte vill att andra ska gå runt att prata om.
Mina nära vet vad som händer och det räcker.
Därför känns det mer och mer som att jag vill ha lösen...
Varför så konstigt egentligen?


Maila gärna om ni vill fortsätta läsa...





Kommentarer
Postat av: Therese

Finns så mycket idioter som måste lägga sig i andras liv hela tiden..

Man bloggar ju för att man själv vill, inte för andras skull. Men det verkar inte gå in hos alla..

Du själv som väljer att ha lösen!

Men, då måste du ju ge mig det så klart! =)

2008-11-21 @ 15:02:28
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: linda

jag vill fortsätta läsa om jag får:O

störigt med folk som kommenterar och inte lämnar namn o så

2008-11-21 @ 17:53:37
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Johanna! Tråkigt att du måste skaffa lösen på din blogg! Jag tycker der är roligt att läsa vad du skriver. Men skönt om dig och hoppas det går bra på ditt nya jobb! Kram Pernilla

2008-11-21 @ 19:47:46
Postat av: Jane

det vet du redan att jag vill.

Du, ring gärna nåt.

Jag har tomt med peningar på luren för tillfället.. :(

2008-11-21 @ 19:55:47
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jajjan

hihi, tack va söt du är! Ja han är då familjens favorit iaf;)



vill gärna ha ditt lösen om du lösenordsskyddar den.

De funkade inte när jag gjorde det, mina vänner och familj är inte tillräckligt hitech för de! hehe.



ha en bra helg!

kram

Postat av: Linnea

Klart du ska ha lösen vännen..

2008-11-25 @ 20:19:06
Postat av: Linnea

..Hmm..kanske blir de 2 kommentarer nu..

Datan hängde sej.. Iaf så e de klart att du ska ha lösen gumman om de e massa dumma muppar som är in å läser å bara gottar sej..

De va så kul å träffa dej idag..

Jag är värdelös på å höra av mej, sorry!!

Men ja lovar att ja ska göra de..

alla världens KRAMAR till världens underbaraste Johanna =)

2008-11-25 @ 20:23:59
Postat av: Veronica

Hej.



Hoppas de inte e alltför jobbigt för dej nu, vet ju inte vad som händer i ditt liv förutom de du skriver i bloggen eftersom jag har så svårt att komma till skott så vi kan träffas och prata =)

Men får skärpa till mej så de blir nån träff, hur länge har vi sagt att vi ska träffas??? =)



Kram på dej iaf

2008-11-25 @ 22:17:03
URL: http://wera81.blogg.se/
Postat av: Ulrika

kikar in i din blogg titt som tätt :-) ville bara säga att jag tycker att det är såå jäkla trist när folk ska bete sig illa. gillar att kika in i din blogg! :-)

2008-11-26 @ 21:07:21
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0