Jobba

Igår jobbade jag trots att jag inte kände mig frisk alls.
Hostade mig genom dagen, gick bra ändå.

Åt middag hos min älskling, va supergott.
Sen for vi alla hem till mig, barnen kika på bompa och smaska chips.
Sen la vi dom, sen duschade vi och sen la vi oss, vi va båda himla trötta.
Känslan att somna bredvid min underbara går inte att beskriva i ord.
Vakna av att Daniel undra när jag började. VA??
Halv sju fick ja fram, oj sa han det är ju klockan nu.  SHIT!!!
Men gick fort att ta sig dit så jag blev inte så sen som tur va.
Mår inge vidare idag heller, har en jäkla rethosta som inte vill ge sig.
Ska även jobba i morron.
TACK Darling som hjälper mig medans jag jobbar.
Han hade diskat och fixat när jag kom hem och dom hade badat Asta  =)
Du är UNDERBAR  *puss*

Blir lugnt ikväll.
Just ja HöstForuma i Vemdalen. Hade vart kul att vara där o man hade vart barnledig och ledig från jobbet,
Men nu är jag sjuk, har barnen och ska jobba, så min kväll är säkrad iaf ;)


Saknar min mamma, hon har vart borta över en vecka. Hon är hos min kära mormor i Storuman, Tanken på att hon är så gammal gör mig lessen och rädd. Tillbringat sååå MKT tid med henne både hemma i Storuman och i Stugan.
I Sommar SKA jag dit. Det finaste ställe som finns på jorden.

Tack Mamma You Saved Me <3



Blir tokig på mina grannar, har ni ingen som helst respekt för dom som bor vägg i vägg med er?
Fest och musik på HÖG musik mitt i veckorna.
Jag ska upp 05.30 och i går höll jag på att försova mig tack vare att dom spelat hela jäkla natten. Jag tog mig inte upp när klockan ringde, jag va så sjuukt trött och helt mosig.
Jävla IDIOT!
Ringde iaf Securitas för jag tycker inte att det är min plikt att gå över och banka på dörren och be dom sänka musiken kl 00.00 på natten en torsdag.
Det är redan folk som fått flytta för det är så mkt festande grannar här.
Och det är INTE ungdomar som lever rövare utan äldre gubbar.  Hua...

Inatt va det också supande, men ingen musik men bråk.. *SUCK*  Vakna att jag hör nån som står och skriker. Jävligt trevligt....!!!



Längtar iaf till min Älskling kommer hem, han är på stan och gör lite ärenden.
Barnen leker snällt och millan sover middag en stund.

Vill bara lägga mig och vila, min kropp värker och skallen me..


Sänder en bamsestyrkekram till en vän som inte har det så lätt just nu.
Hoppas verkligen du mår bättre snart!
Tänker på dig
     Kram





ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA
DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG OCKSÅ ♥




LÖÖÖV






Bombhot hit och bombhot dit...
Finns det så lite att göra nuförtiden så man ska behöva göra sånt?
3 misstänkta bomber och 2 bombhot till Lillänge igår.
Jag blir fan nervös, tänk den dag det verkligen är en bomb, kanske inte tas på lika allvar?
Lite funderingar jag och Linda hade idag, dom kanske gör så man ska bli förvirrad och inte ta på allvar så helt plötsligt är det en riktig bomb som man tror då också  är"fejk"
Oj så snurrigt detta blev.. men men
Får fan rysningar...





Kommentarer
Postat av: D

Tack Älskling för att du lade upp dom här fina bilderna grrrr...Tack för att du tog hand om Ph medans jag var på stan...Lööv

2008-11-08 @ 16:24:00
Postat av: T

stog bara om brunflo & willys i tidningen.. Jävligt onödigt iaf!

2008-11-08 @ 17:50:35
URL: http://liam08thea04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0